تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تودیع و معارفه مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار شد.


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم تودیع و معارفه مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار شد. توجه به استفاده از ظرفیت های ارزشمند خیران، ائمه جمعه و رسانه در دستور کار کمیته امداد است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ اسفند ساعت 07:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل این نهاد با اعلام برنامه های خود اظهار داشت:خداوند را سپاسگزارم که توفیق خدمت در سایه نظام پرمهر و مقدس جمهوری اسلامی به مردم استان فارس و ولی نعمتان جامعه را نصیبم کرده است؛ محمد بذرافشان ضمن قدردانی از اعتماد رئیس کمیته امداد کشور گفت:امیدوارم در این راه بتوانم امانتدار خوبی برای مردم و نیازمندان باشم.
وی بر لزوم حمایت رئیس کمیته امداد کشوراز کمیته امداد استان تاکید کرد و افزود:در این راه مجاهدت ها و تلاش های زیادی صورت گرفته تا رنگ فقر و بیچارگی از جامعه اسلامی رخت بربندد اما هنوز تا رسیدن به سرنقطه مطلوب فرسنگ ها فاصله داریم و این فاصله جز با اتکا به خداوند سبحان و توسل به اهل بیت علیهم السلام طی نمی شود.
بذرافشان افزود:استفاده از ظرفیت های معنوی جامعه اسلامی ، مکتب نورانی اسلام ،ائمه اطهارو بزرگان دین و سفارشات اما راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری،همچنین بهره مندی از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز وهمچنین بهره مندی از حمایت های مدیریت ارشد استان و سایر کسانی که دل در گروی خدمت به محرومان دارند ما را در این راه یاری خواهد کرد.
وی به برنامه های خود در آینده پیش رو اشاره کرد و افزود:استفاده از توان ارزشمند خیران و نیک اندیشان،رسانه ها و تریبون های ائمه جمعه به پیشبرد اهداف این نهاد مقدس کمک خواهد کرد. وی افزود:توجه به توانمندی های اعتقادی، فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی مددجویان از اولویت های اصلی ماست و تقویت و تعالی عزت نفس آنان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود:ترغیب و تشویق روحیه بسیجی همکاران و امدادگران و توانمندسازی اعتقادی و فرهنگی آنان به پیشرفت و توسعه اهدافمان در مسیر خدمت به محرومان منجر خواهد شد.
وی به بهره گیری و به کار گیری مددکاران بانو برای کمک به مددجویان اشاره کرد و افزود:در آینده پیش رو در تلاشیم تا بیشترین اعتبارات به خانواده های بی سرپرست و ایتام اختصاص یابد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن