تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال بازگشت تحریم‌های نفتی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: یک مقام ارشد توتال با اشاره به احتمال بازگشت تحریم‌های نفتی ایران، اعلام کرد: امضای قراردادهای جدید با توتال باید به گونه‌ای باشد که در صورت بازگشت تحریم‌ ریسک شرکت‌ بالا نرود.

به گزارش تراز ،«استفان میشل» امروز در دیدار با امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه فرانسه نخستین کشوری بود که پس از تحریم قرارداد خرید نفت با ایران را امضا کرد، گفت: ظرفیت زیادی برای همکاری میان ایران و این شرکت فرانسوی وجود دارد و توتال آماده است همسو با تفاهم‌های امضا شده میان دو طرف مذاکرات بیشتری با شرکت‌های ایرانی داشته باشد.

مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت توتال با اشاره به اینکه توتال با کشورهای ترکمنستان، امارات، کویت و عمان مذاکرات و همکاری زیادی داشته است و موقعیت‌های مناسبی برای همکاری با ایران نیز دارد، تصریح کرد: احتمال بازگشت تحریم‌ها، موضوع مهمی است که سبب نگرانی سرمایه گذاران برای حضور در ایران شده است، بنابراین قراردادها باید به گونه‌ای امضا شود که در صورت بازگشت تحریم‌ها ریسک شرکت‌ها بالا نرود.

این مقام ارشد شرکت توتال فرانسه، حضور خود در ایران و گفتگو با مدیران نفتی را حامل پیام مهمی دانست و یادآور شد: پیام توتال این است که به همکاری با ایران کاملا متعهد و برای رفع موانع، آماده هرگونه همکاری با ایران است.

میشل به کاهش قیمت نفت اشاره کرد و با بیان این که این موضوع شرکتهای سرمایه گذار از جمله توتال را تحت فشار قرار می دهد، خاطرنشان کرد: همه شرکت‌های نفتی با این چالش جدی روبرو هستند و برای همین باید طوری تعهد داده شود که عملیاتی باشد.


منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 18 اسفند 1394 - 16:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن