تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان در پیاده راه فرهنگی رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر رشت گفت: شهرداری و شورای شهر رشت این آمادگی را دارد که کنگره ۸ هزار شهید گیلان را در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، فاطمه شیرزاد در هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای رشت که با حضور سردار حق بین و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت برگزار شد اظهار داشت: خوشحالیم در روزهای پایانی سال هم زمان با ایام فاطمیه و روز شهدا این فرصت ایجاد شده در خدمت بزرگانی چون سردار حق بین باشیم و خوشحالیم مدافعین حرم اهل بیت از استان گیلان پیشرو هستند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم کردیم و گیلان شهدای مدافع حرم زیادی را تقدیم کرد که آخرین آن شهید کوچک زاده بود و افتخار می کنیم راه شهادت همچنان باز است و بعد از 37 سال از عمر انقلاب هنوز عزیزان زیادی دلشان برای مملکت می تپد.
شیرزاد خطاب به سردار حق بین گفت: شما حافظ امنیت کشور هستید و ایرانیان به وجود ایثارگرانی چون شما افتخار می کنند و من از طرف مردم شهر رشت از شما تشکر و قدردانی می کنم.
عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه باید توسعه و تحول را در رشت و گیلان در چارچوب نظام و حفظ ارزش ها در حوزه شهری پیاده کنیم اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورا در سال سوم اقدامات فرهنگی مناسبی را در ...
[ مشاهده متن کامل خبر برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان در پیاده راه فرهنگی رشت در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن