تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804070592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطمینان و اعتماد خانواده ها به مساجد، انگیزه حضور آنان در کانون های فرهنگی هنری مساجد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اطمینان و اعتماد خانواده ها به مساجد، انگیزه حضور آنان در کانون های فرهنگی هنری مساجد است استان‌ها > البرز - درسالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز برگزار شد.

  به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، حجت الاسلام ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شد با اشاره به مبلغ سرانه اختصاص یافته به کانون ها اظهار داشت: مبلغ سرانه هفتصد هزار تومان به واقع کمک هزینه ای است، که ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای کانون ها معین کرده است، با این وجود با چارچوب های تعین شده ، این هزینه و سرانه افزایش پیدا می کند و در کنار آن تجهیزاتی اعم از کتابخانه، میز و کامپیوتر به آنان نیز ارائه می شود.
حجت الاسلام ولی زاده، با نظر به بحث اختصاص بودجه های استانی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که دبیرخانه در خصوص بحث بودجه انجام داده است، دعوت از دکتر قائمی رییس برنامه و بودجه استانداری البرز به منظور در جریان قرار گرفتن برنامه ها و اختصاص ظرفیت های بودجه ای است.
وی افزود: در سطح استان البرز، ٢٨ خانه نور فعالیت دارند، ٨٦ کتابخانه عمومی ، که ٢٤ کتابخانه از این تعداد، به عنوان کتابخانه های ممتاز که به صورت روزانه در اختیار عموم مردم قرار دارد.
این مسئول در خصوص کانون های فرهنگی روستایی استان البرز، توضیح داد: از میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ٩٧ کانون فرهنگی روستایی فعال هستند.
وی افزود: اطمینان و اعتماد خانواده ها به مساجد یکی از دلایل اصلی حضور پرشور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
ولی زاده با اشاره به اینکه بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز کانون ها از طریق خیرین جذب می شود، گفت: اجرای هر چه بهتر برنامه ها در کانون ها نیازمند اعتبارات استانی است.
وی یکی از مشکلات اساسی در این حوزه را نبود اعتبار مجزای استانی برشمرد و اظهار داشت: سرانه هر کانون در سال ٧٠٠ هزار تومان است که مبلغ ناچیزی برای جذب جوانان و نوجوانان و پاسخگوئی به نیازهای آنان است.
فعالیت ٢٨ خانه نور در کانون های استانی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همچنین به فعالیت ٢٨ خانه نور در کانون های استان اشاره کرد و افزود: در این کانون ها که ویژه کودکان است فعالیت های مختلف آموزشی همچون قرآنی، دینی و اخلاقی اجرا می شود.
وی یکی دیگر از بخش های کانون ها را کتابخانه ها دانست که به دو صورت کتابخانه های بسته و باز فعالیت می کنند و بعضی از آن ها که به تعداد ٨٦ باب کتابخانه هستند با کتابخانه های عمومی رقابت می کنند.
ولی زاده همچنین به فعالیت ٩٧ کانون روستائی در مساجد روستائی نیز اشاره کرد.  

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 17 اسفند 1394 - 12:25:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن