تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه: آتش بس سوریه در شبانه روز اخیر ۱۴ بار نقض شده است


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: ناظران روس مستقر در سوریه در شبانه روز اخیر ۱۴ مورد نقض آتش بس و نظام ترک مخاصمه در این کشور گزارش کرده اند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: ناظران روس مستقر در سوریه در شبانه روز اخیر 14 مورد نقض آتش بس و نظام ترک مخاصمه در این کشور گزارش کرده اند.
در گزارش وزارت دفاع روسیه خاطرنشان شده است: در شبانه روز اخیر 14 مورد تیراندازی و گلوله باران مواضع نیروهای ارتش سوریه و اماکن مسکونی این کشور ثبت شده است.
بیشترین موارد نقض آتش بس در استان های حلب گزارش شده و بقیه نیز در مناطق دمشق، الکنیرو ، لاذقیه، حما و درعا رخ داده است.
بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروی هوافضای این کشور مستقر در سوریه و ارتش سوریه به مراکز و مواضع معارضان مسلح سوری که با امضا قرارداد از نظام آتش بس اعلام کرده اند، حمله هوایی نمی کنند.
از روز شنبه تا روز چهارشنبه در مجموع 31 مورد نقض آتش بس در سوریه گزارش شده است که بر اساس اطلاعات رسانه های روسی بیشترین مورد شامل گلوله باران مناطق مرزی سوریه توسط ارتش ترکیه بود.
در همین حال مرکز هماهنگی آتش بس مستقر در پایگاه هوایی حمیمم روسیه هم از امضای 44 موافقتنامه محلی با سران مناطق تحت کنترل معارضان و فرماندهان گروه های معارض سوری برای رعایت ...
[ مشاهده متن کامل خبر روسیه: آتش بس سوریه در شبانه روز اخیر ۱۴ بار نقض شده است در نسیم آنلاین ]
روسیه: آتش بس سوریه در شبانه روز اخیر ۱۴ بار نقض شده است






جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن