تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت رسانه عراقی از آنچه درنگاه رسانه های جهانی از انتخابات ایران دور ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بغداد-ایرنا- در حالی که هنوز بازتاب های انتخابات ایران در رسانه های عراق در قالب خبر ، گزارش و تحلیل و تفسیر ادامه دارد، یک رسانه این کشور ، در تشریح اهمیت این انتخابات، نوشت آنچه از نگاه رسانه های خارجی درباره انتخابات ایران دور ماند، فضای امنیت ممتازی بود که انتخابات در آن برگزار شد.
پایگاه خبری المسله، در گزارشی از انتخابات ایران نوشت، رسانه های بین المللی طی روزهای گذشته در گزارش هایی از تهران به حضور میلیونی و مشارکت همه اقشار ایرانی در انتخابات و حضور پرنشاط همه گروه های سیاسی پرداختند و اگرچه همه اینها، نگاه درست به انتخابات ایران محسوب می شود، اما باید گفت که موضوع "امنیت فضای انتخابات" در ایران، از نگاه رسانه های جهانی مغفول ماند و این درحالی است که وجود امنیت به این معنا نیست که ایران دشمن ندارد.
در این گزارش ، فضای امنیت انتخابات ایران ، ممتاز توصیف شده و در عین حال تاکید شده که ایران در کانون بحران منطقه قرار دارد ، بطوری که کلیه کشورهای همجوار آن درگیر بحران های فزاینده امنیتی هستند.
المسله به افغانستان در شرق و عراق در غرب ایران اشاره می کند و می نویسد ، اما ایران همانند جزیره ای آرام در مرکز این ناامنی ها قرار دارد.
در این گزارش آمده " دشمنی آمریکا و اسراییل علیه ایران ، موضوعی پوشیده نیست و کاملا واضح و علنی است و فتنه انگیزان منطقه ای نیز آشکارا ایران را هدف قرار داده اند، چرا که ایران را مرکز ثقل اصلی محور مقاومت در منطقه می دانند."
المسله ...
[ مشاهده متن کامل خبر روایت رسانه عراقی از آنچه درنگاه رسانه های جهانی از انتخابات ایران دور ماند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن