تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارلمان لبنان امروز رئیس جمهور را انتخاب می‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پارلمان لبنان امروز رئیس جمهور را انتخاب می‌کند؟
نشست پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور آینده این کشور در حالی قرار است امروز(چهارشنبه) برگزار شود که ظاهرا هنوز جریان‌های اصلی بر سر یک کاندیدای مشخص به اجماع نرسیده‌اند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه خبری التحریر مصر، سعد حریری، نخست وزیر اسبق لبنان و رئیس جریان المستقبل بعد از دیدارش با تمام سلام، نخست وزیر لبنان اعلام کرد: انتخاب رئیس جمهور کلید حل بحران‌های موجود در لبنان است.


وی افزود: حضور در جلسه انتخاب رئیس جمهور آتی لبنان که امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود وظیفه‌ای ملی بر دوش همه مسئولان ذی‌ربط است و من به سلیمان فرنجیه، نامزد احتمالی پست ریاست جمهوری نیز اطلاع دادم که بهتر است به پارلمان بیاید. چرا که این اقدام درست ترین کار است و ما به خاطر او به پارلمان می‌رویم.

این اظهارات حریری در اشاره به سخنان سلیمان فرنجیه مبنی بر مخالفتش با حضور در جلسه امروز انتخاب رئیس جمهور لبنان ایراد شد.

فرنجیه اعلام کرده بود که بدون هماهنگی با همپیمانانش در گروه هشت مارس (حزب‌الله و همپیمانان مقاومت) در نشست پارلمان شرکت نمی‌کند چرا که معتقد است حضور وی در این نشست مسائل را پیچیده‌تر می‌کند.

فرنجیه که از جناح هشت مارس محسوب می‌شود و از سوی 14 مارس (جریان المستقبل و همپیمانان آن) نیز حمایت می‌شود تاکید کرد: به حقوق قانونی خود درباره تحریم جلسه انتخاب رئیس جمهور پایبند است.

حریری همچنین درباره مشکل زباله‌ها خیابان‌های بیروت نیز گفت: این زباله‌ها بزرگترین خطر برای سلامتی مردم است و باید هرچه سریعتر برای آن یافت.

پارلمان لبنان امروز برای چندمین بار جلسه انتخاب رئیس جمهور آینده این کشور را برگزار می‌کند. تمامی جلسات پیشین به دلیل حضور نیافتن نمایندگان یکی از دو جناح اصلی در جلسه به حدنصاب لازم نرسیده و برگزار نشده بود.



منبع: ایسنا


۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن