تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ۱۰ درصدی صادرات کالا از مرز بین المللی مهران


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیر کل گمرکات استان ایلام، گفت: صادرات کالا از مرز بین المللی مهران طی ۱۱ ماه سال ۹۴ نسبت به دوره مشابه سال گذشته از نظر ارزش دلاری ۱۰ درصد افزایش یافته است.
محسن مصطفایی، صبح امروز (۱۲ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ۲ میلیون و ۴۰۳ هزار تن انواع کالا طی مدت یاد شده از طریق گمرک مهران به خارج از کشور صادر شد که از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد کاهش را نشان می دهد.
وی، افزود: ارزش دلاری این مقدار کالای صادر شده بیش از یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون دلار بوده است که ۵۳۸ میلیون دلار در گمرکات استان ایلام اظهار و ۷۱۵ میلیون دلار نیز در سایر گمرکات کشور اظهار و از طریق مرز مهران صادر شد و ۱۰ درصد رشد را در مقایسه با سال ۹۳ نشان می دهد.
مدیرکل گمرکات استان ایلام، تاکید کرد: کشورهای هدف صادراتی از این مرز عراق، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، افغانستان و آذربایجان هستند.
مصطفایی، ابراز کرد: مصالح ساختمانی و مصنوعات پلاستیکی ، محصولات کشاورزی، پلی اتیلن، انواع سیمان، بدنه و اتاق وسایل نقلیه از عمده ترین کالاهای صادر شده به کشور عراق در این و از مرز مهران بوده است.
وی، یادآور شد: سال گذشته ۲ میلیون و 510 هزار تن انواع کالا از مرز مهران به خارج از کشور صادر شده که ارزش اقتصادی این میزان کالا بیش از یک میلیارد ...
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش ۱۰ درصدی صادرات کالا از مرز بین المللی مهران در خبرگزاری شبستان ]
افزایش ۱۰ درصدی صادرات کالا از مرز بین المللی مهران






چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن