تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت‌الاسلام تویسرکانی: انتخابات در عرصه جهانی به اعتبار ایران افزود / مجمع عالی بسیج تشریفاتی نباشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حجت‌الاسلام تویسرکانی: انتخابات در عرصه جهانی به اعتبار ایران افزود / مجمع عالی بسیج تشریفاتی نباشد
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه نباید بین ستاد و صف در بسیج فاصله بیفتد، گفت: نباید مجمع عالی بسیج تشریفاتی باشد و این مجمع باید تاثیرگذاری خود را در مسیر حرکت بسیج داشته باشد.
به گزارش نامه‌نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی دوشنبه شب در مجمع عالی بسیج استان قم با اشاره به سخن رهبری در خصوص مسئله نفود بیان کرد: رهبری نفوذ را به چهار دسته سیاسی‌، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی تقسیم کردند.

وی با بیان اینکه برخی متولیان امور فرهنگی از عرصه فرهنگ برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می‌کنند، اظهار کرد: آنها همه تلاش خود را به کار می‌گیرند که بتوانند در بین مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به ویژگی‌های نیروی جبهه حق افزود: نیروهای جبهه حق به هیچ وجه نباید در خود احساس یاس و سستی کنند و در اینجا مقام معظم رهبری فرمودند که امروز جنگ اراده‌ها و همت‌ها در جریان است و مکرر فرمودند که دشمنان ما به دنبال این است که از طریق جنگ روانی اراده‌ها را سست کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به روشنگری و تبیین مسائل از طریق سخنرانی نیاز دارد، گفت: رهبری فرمودند در موضوع نفوذ بدون اشاره به مصداق‌ها روشنگری داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه برای دوران آخرالزمان نباید در خود سستی و بی‌تفاوتی داشته باشیم، اظهار کرد: باید با جدیت و اراده قوی وارد میدان شویم و هیچ ترسی نداشته باشیم؛ برخی که از گفتن حقایق خودداری می‌کنند جرات ندارند چرا که دنبال منافع خود هستند.

وی با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج در هر استان باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و در این خصوص طراحی داشته باشد، گفت: سردار نقدی تاکید دارد که بسیج هر استان توسط مجمع عالی بسیج اداره شود.

تویسرکانی با اشاره به اینکه در هر استان شرایط خاصی وجود دارد، اضافه کرد: اینگونه نیست که در مرکز یک برنامه ثابت طراحی شده و باقی اجرا کند بلکه باید هر مجمع استانی برای بسیج فکر کند، هرچند که نگاه سنتی بسیج باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه بسیج اقشار نباید بسیج محلات را تضعیف کند، اظهار کرد: هر حرکتی که بسیج محلات و مساجد را ضعیف کند جفا به بسیج است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: مجمع عالی بسیج هر استان وظیفه بسیار سنگینی دارند و مسئولان سپاه باید بسیج را تحویل مجمع دهند.

وی با اشاره به اینکه نباید بین ستاد و صف در بسیج فاصله بیفتد، گفت: نباید مجمع عالی بسیج تشریفاتی باشد و این مجمع باید تاثیرگذاری خود را در مسیر حرکت بسیج داشته باشد.

تویسرکانی گفت: در شرایط کنونی به تحول ساختاری در بسیج نیاز داریم و ساختار موجود به نیازها پاسخ نمی‌دهد و قطعا باید عوض شود چرا که این ساختار نمی‌گذارد بسیج نفس بکشد و بسیج آزادی عمل را ندارد.

وی با بیان اینکه بسیج باید در سراسر کشور حضور تاثیرگذار داشته باشد، خاطرنشان کرد: کسانی که بسیج را برای مسائل سیاسی در نظر می‌گیرند به بسیج جفا می‌کنند و بسیج از هرگونه کار سیاسی و حزبی به دور است؛ ما در کشور مدافع هیچ جریان و سلیقه‌ سیاسی نیستیم، ما مدافع انقلاب اسلامی هستیم و دیگران باید با ما همسو شوند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه محور ولایت است و بسیج نیز بازوی این محور است،‌ تصریح کرد: بسیج باید زمینه رشد و پیشرفت انقلاب را در کشور فراهم کرده و با ضد انقلاب به مبارزه بپردازد.

تویسرکانی در ادامه با بیان اینکه بسیج نسبت به هر کسی که به ولایت نزدیکتر است محبت بیشتری دارد؛ بسیج نیروی فداکار رهبری است،‌ تاکید کرد: گفتمان و اندیشه در بسیج، اندیشه و گفتمان و کلام ولی فقیه است و ایشان نیز در هر زمانی راهبردهای لازم را نشان می‌دهند.




منبع: فارس


۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن