تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جبهه انقلاب اسلامی از رسانه های دیجیتال چه می خواهیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:حزب موتلفه اسلامی: باید با استفاده از توانایی ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون ازدست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصهفضای مجازی و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.
سیدحسین قائمی - سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر در چهار بخش اصلی برگزار شد. بخش رسانه های برخط (آنلاین) که به سایت های خبری، شبکه های اجتماعی، وب تی وی ها و سایت های فرهنگی اختصاص داشته و حدود 50 درصد از کل نمایشگاه را شامل می شد. بخش دوم نمایشگاه مربوط به نشر دیجیتال تلفن همراه بود که حدود 20 درصد از مساحت سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده بود. بخش سوم هم به حوزه بازی و پویانمایی اختصاص داشت که حدود 10 درصد از فضای سومین نمایشگاه را شامل می شد و بخش چهارم نمایشگاه امسال را فناوری اطلاعات تشکیل می داد که از نظر کلی حدود 5 درصد از فضای کل غرفه های شرکت کننده در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داد. اولین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در هفته آخر بهمن سال 91 در مصلی تهران برگزار و دومین دوره این نمایشگاه هم در شهریور سال گذشته در بوستان گفتگو برگزار شد.

بخش های جذب کننده
از خصوصیات ...
[ مشاهده متن کامل خبر در جبهه انقلاب اسلامی از رسانه های دیجیتال چه می خواهیم؟ در رسانه حزب موتلفه اسلامی ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب موتلفه اسلامی]
[مشاهده در: www.shoma-weekly.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن