تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاداش پایان خدمت فرهنگیان باید تا پایان سال پرداخت شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پاداش پایان خدمت فرهنگیان باید تا پایان سال پرداخت شود
عضو کمسیون برنامه و بودجه گفت: مطالبات فرهنگیان باید تا پایان سال 94 رسیدگی و پرداخت شود.


بلرذیب
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت:  فرهنگیان خواهان پرداخت هر چه زودتر پاداش پایان خدمت خود هستند که این از حقوق مسلم آنان محسوب می‌شود.



عضو کمسیون برنامه و بودجه در ادامه اظهار داشت: از دیگر مسایلی که فرهنگیان بارها به آن اشاره داشته‌اند، یکسان‌سازی حقوق بازنشستگی میان دستگاه‌های آموزشی است. 


ندیمی با اشاره به تفاوت دریافتی میان وزارت خانه آموزش و پرورش، وزارت علوم، آموزش پزشکی و آموزش و تحقیقات کشاورزی گفت: این تفاوت باید هر چه زودتر رفع شده و تسهیلات برابر به همه کارمندان داده شود.


وی در ادامه اظهار داشت: خواسته دیگر  فرهنگیان این است که پاداش و مطالبات آنان داده شود اما متاسفانه به دلیل پیگیری ضعیف وزیر آموزش و پرورش تاکنون بخش عمده ای از این مطالبات پرداخت نشده است.


ندیمی تصریح کرد: ما همیشه از سوی فرهنگیان به علت عدم پرداخت مطالباتشان مورد سوال هستیم.


نماینده مردم لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان باید از هر محلی  که امکان دارد این پول پرداخت شود و ما این قول را می دهیم که در بودجه 95 این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.





۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن