تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار زنجان: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از نظام نشان دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار زنجان:
مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از نظام نشان دادند
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از حاکمیت و نظام نشان دادند، بیان کرد: این حضور در امنیت و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد.

خبرگزاری فارس: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از نظام نشان دادند



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار رسیده از شعبات اخذ رای حضور مردم در استان زنجان در فرآیند رای دهی مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم به احتمال زیاد موجب تمدید مهلت رای گیری خواهد شد، اضافه کرد: امسال نیز همچون ادوار گذشته ملت ایران یکپارچه در پای صندوق‌های رای حاضر هستند تا سرنوشت کشور را رقم بزنند.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در فرآیند تبلیغات کاندیداها تخلفات ثبت شده است، افزود: برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد، اما تخلفی که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد، مشاهده نشده است.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با حضور باشکوه خود پیروز واقعی انتخابات هستند، تصریح کرد: رای مردم پشتوانه نظام و انقلاب است.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از حاکمیت و نظام نشان دادند، بیان کرد: این حضور در امنیت و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد.
علیپور با  بیان اینکه حضور مردم انگیزه‌ای برای بیگانگان برای دخالت در امور کشور باقی نخواهد گذاشت، تصریح کرد: ملت ایران با حضور در انتخابات پایبندی خود را به نظام نشان دادند.


94/12/07 - 16:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن