تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بردسیر: مردم ایران برای خط مشی‌های غرب ارزش قائل نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بردسیر:
مردم ایران برای خط مشی‌های غرب ارزش قائل نیستند
امام جمعه بردسیر گفت: مردم بصیر ایران با حضور خود در انتخابات و انتخاب اصلح اعلام می‌کنند ذره‌ای برای خط مشی‌های غرب ارزش قائل نیستند.

خبرگزاری فارس: مردم ایران برای خط مشی‌های غرب ارزش قائل نیستند



به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بردسیر اظهار داشت: مردم بردسیر همچون دیگر مردم ایران از صبح امروز با حضور بی‌نظیر خود در شعب اخذ رأی بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند. وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی به‌خوبی موقعیت‌ها را درک کرده و هرزمان که دشمنان این نظام و انقلاب از این مردم و به‌ویژه جوانان خواسته‌ای داشته‌اند برعکس خواسته آنان عمل می‌کنند تا درس عبرتی برایشان باشد. امام جمعه بردسیر عنوان کرد: دشمنان به‌ ویژه آمریکا در اصل قضیه انتخابات بسیار محتاطانه عمل می‌کنند و مردم 37 سال موضع‌گیری به‌جا و شایسته‌ای در مقابل آنان داشته‌اند. وی تصریح کرد: اما آنها باز هم درس عبرت نگرفته و از طریق تبلیغات گسترده سعی در ورود افراد خاص و مدنظرشان به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشتند که مردم آگاه ایران با انتخاب اصلح‌ترین‌ها باز هم مشت محکمی بر دهانشان می‌کوبند. تارم تصریح کرد: این مردم انقلاب کردند تا دیگر غریبه‌ها برایشان خط مشی تعیین نکنند و مردم بصیر ایران با حضور خود و انتخاب اصلح و آزادانه کاندیدای مورد نظر سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند و ذره‌ای برای خط مشی‌های غرب ارزش قائل نیستند. وی افزود: مردم باید به فرموده رهبری نماینده‌ای را انتخاب کنند که درد مردم و کشور را بداند، دنبال اشرافی‌گری نباشد از فساد دور باشد و مرزبندی مشخص و روشنی با دشمنان نظام داشته باشد. تارم به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: همه کاندیداها باید تابع قانون و انتخاب مردم باشند و به منتخب مردم احترام بگذارند و به‌عنوان اتاق فکر نماینده منتخب قرار بگیرند. امام جمعه بردسیر ضمن تبریک هشتم اسفند سالروز امور تربیتی گفت: تربیت یکی از ارکان جدانشدنی از آموزش است، حتی تربیت بر آموزش مقدم بوده و معلمین در تربیت نسل جوان هیچ کوتاهی نکنند. وی عنوان کرد: از طرفی تربیت و اخلاق در ساختار شخصیت انسان نقشی تعیین‌کننده دارد و بدون آن آدمی به خیر و کمال نمی‌رسد و به سعادت دنیوی و اخروی دسترسی پیدا نمی‌کند. تارم نخستین عامل سرنوشت‌ساز در تربیت را مربی دانست و بیان داشت: انسان همواره برای رشد و به کمال رسیدن به مربی نیاز دارد و برای شکل دادن شخصیت خود نمونه و سرمشق می‌طلبد.

94/12/07 - 15:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن