تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803880110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی: پیکر مطهر 2 شهید گمنام در اراک تشییع می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:
پیکر مطهر 2 شهید گمنام در اراک تشییع می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس هم‌زمان با ایام فاطمیه در اراک تشییع و در دانشکده فنی امیرکبیر دفن می‌شود.

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر 2 شهید گمنام در اراک تشییع می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرهاد شامحمدی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: استان مرکزی دارای 115 شهید گمنام است که در تاریخ 15 اسفندماه پیکر دو شهید گمنام دیگر در اراک تشییع و تدفین خواهد شد. وی با اشاره به اینکه پیکر این دو شهید در دانشکده فنی امیرکبیر اراک خاکسپاری می‌شود، افزود: پیکر این دو شهید 14 اسفند ماه از معراج تهران تحویل گرفته خواهد شد و همان شب مراسم شبی با شهدای گمنام در مسجد حاج حسین ساعت با سخنرانی حجت الاسلام تقوی و حضور مردم شهید پرور اراک برگزار می‌شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: 15 اسفندماه نیز مراسم تشییع رأس ساعت 9 صبح از میدان حافظیه به سمت دانشکده امیر کبیر با حضور مردم همیشه در صحنه و مسئولان استانی برگزار می‌شود. شامحمدی با اشاره به اینکه باید تدابیر لازم توسط تمامی دستگاه‌های استان به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم اندیشیده شود، ادامه داد: این اقدامات باید توسط سپاه روح الله استان مرکزی، شهرداری اراک، نیروی انتظامی و دانشکده امیرکبیر به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم بدون نقص انجام شود. وی با اشاره به تفکیک وظایف هر کدام از این بخش‌ها در این مراسم گفت: تهیه وسایل حمل و نقل عمومی برای شهروندان، اطلاع‌رسانی از طریق بنر، امنیت مسیر، مداحی بنر مشخصات شهدا، تهیه سنگ قبور بر عهده دستگاه‌های متولی این مراسم از جمله شهرداری اراک، نیروی انتظامی و سپاه روح‌الله استان مرکزی خواهد بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این مراسم پیکر مطهر شهدا از مسیر میدان حافظیه، مسجد امام خمینی (ره) شهرک فاطمیه و بلوار شهرک امیریه به سمت دانشکده فنی امیرکبیر به منظور تشییع و تدفین هدایت خواهد شد. شامحمدی بیان داشت: صدا و سیمای استان مرکزی و خبرگزاری‌های استان باید در اطلاع‌رسانی و پوشش این برنامه با جدیت تلاش داشته باشند و توسط دانشکده فنی امیرکبیر برای حضور این افراد در این مراسم کارت صادر شود. وی با اشاره به اینکه این دو شهید متولی خاصی ندارند، افزود: همه دستگاه‌ها باید نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه این دو شهید گمنام ادای دین کنند و در راستای برگزاری این مراسم همکاری و تعامل لازم را داشته باشند. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهدا باید توسط مردم انجام شود به ویژه نسل جوان و دانشجویان در این مراسم باید حضور پررنگ‌تری را داشته باشند. شامحمدی اظهار کرد: در حال حاضر 22 خانواده شهید مفقودالاثر در استان داریم که از این تعداد 11 شهید مفقودالاثر در اراک وجود دارد که باید تدابیر لازم به منظور حضور خانواده‌های این شهدا در مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام اتخاذ شود. وی ادامه داد: مراسم تدفین و نماز این شهدا توسط نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انجام خواهد شد، همچنین پیکر دو شهید گمنام دیگر در دهه دوم ایام فاطمیه در اراک تشییع و تدفین خواهد شد.

94/12/06 - 12:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن