تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد فعالیت 100 اکیپ ویژه راهداری در روز انتخابات در راه‌های کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد
فعالیت 100 اکیپ ویژه راهداری در روز انتخابات در راه‌های کردستان
مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان از فعالیت 100 اکیپ ویژه راهداری در راه‌های استان طی چند روز اخیر به منظور جلوگیری از بسته شدن احتمالی راه‌ها به دلیل بارش برف در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فعالیت 100 اکیپ ویژه راهداری در روز انتخابات در راه‌های کردستان



محمدراشد مدرس‌گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی این جو ناپایدار که طی چند روز گذشته بر استان حاکم بود از امروز خارج می‌شود. وی با بیان اینکه تمام اکیپ‌های راهداری برای ارائه خدمات در کل استان در آماده‌باش کامل هستند، تصریح کرد: برف‌روبی طی چند روز اخیر در شهرستان‌های سقز، بیجار و دیواندره با تلاش عوامل راهداری بلافاصله انجام شد و در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است. مدیر راه اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: عوامل راهداری در حال حاضر در آماده‌باش کامل به سر می‌روند و 700 نیرو و 500 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین از دو بخش خصوصی و دولتی در راهداری‌ها و جاده‌های استان حضور دارند. مدرس‌گرجی گفت: از ابتدای هفته جاری در راستای جلوگیری از بروز هر نوع مشکلی در برگزاری انتخابات نیز 100 اکیپ به صورت ویژه فعالیت خواهند کرد.

94/12/06 - 10:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن