تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس: نماینده مجلس باید پیگیر اجرای کارها در حوزه انتخابیه خود باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:
نماینده مجلس باید پیگیر اجرای کارها در حوزه انتخابیه خود باشد
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: اگر در این سال‌ها دولت می‌خواست کاری را انجام دهد، پیگیری می‌کرد؛ این وظیفه نماینده مجلس است که پیگیر اجرای کارها در حوزه انتخابیه خود باشد.

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس باید پیگیر اجرای کارها در حوزه انتخابیه خود باشد



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌عباسی عصر امروز در جمع مردم شهر آبسرد ‌با بیان اینکه در سال 1360 در شهرستان دماوند، 2 هزار نفر زنبوردار فعالیت داشت، تصریح کرد: با توجه به وجود برخی از مشکلات همچون منع ورود ملکه زنبورعسل اصلاح شده به کشور، تعداد این زنبورداران اکنون به 200 نفر رسیده است و با پیگیری‌های صورت گرفته ورود ملکه اصلاح شده به کشور آزاد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ با توجه به ظرفیت شهرستان دماوند در زمینه گردشگری، اقدامات خوبی همچون احداث هتل و اسکان گردشگران و همچنین آماده‌سازی بسترهای لازم انجام داده‌ایم و تمام این اقدامات در زمانی بوده‌ ‌که کشور در وضع تحریم بود و دولت هیچ طرح جدیدی را نمی‌پذیرفت. نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط بحرانی کشور ‌طرح فاضلاب سد ماملو با موفقیت اجرا و به بهره‌برداری رسید. مشهدی‌عباسی از برطرف کردن مشکلات زیست‌محیطی و آماده‌سازی بسترهای گردشگری، طرح فاضلاب سد ماملو، اصلاح فیبرهای نوری برای دریافت شبکه‌های دیجیتال و احداث شهرک صنعتی بهنام برای صنوف مزاحم و ساماندهی را از دیگر اقدامات انجام شده در شرق استان تهران دانست. مشهدی‌عباسی با بیان اینکه شرایط در کشور به گونه‌ای پیش رفته ‌که نماینده مجلس باید چانه‌زنی کند، در غیر این صورت دولت کاری را انجام نمی‌دهد، بیان کرد: دولت به دنبال خصوصی‌سازی است، اما در دولتی شدن بیمارستان حضرت فاطمه (س) این موضوع برعکس شد. وی یادآور شد: اگر در این سال‌ها دولت می‌خواست کاری را انجام دهد، پیگیری می‌کرد؛ این وظیفه نماینده مجلس است که پیگیر اجرای کارها در حوزه انتخابیه خود باشد.

94/12/05 - 18:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن