تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره پروژه های دانش آموزی در اردیبهشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر مرکز یادگیری موسسه تبیان اعلام کرد؛ برگزاری جشنواره پروژه های دانش آموزی در اردیبهشت ماه مدیر مرکز یادگیری موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان گفت: جشنواره پروژه های دانش آموزی اردیبهشت ماه سال 95 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود که دانش آموزان فعالیت های پژوهشی خودشان را در این جشنواره ارائه می دهند و مورد داوری قرار می گیرند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند ساعت 12:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ الناز فطیرخورانی در نشست هم اندیشی مدیران شرکت های هوشمندسازی با موضوع هوشمندسازی مدارس که صبح امروز 4 اسفندماه در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برگزار شد اظهار داشت: ما در زمینه هوشمندسازی مدارس و خدمات آموزشی و سرویس های متعدد برای دانش آموزان، مدیران ، مسوولان مدرسه و اولیای دانش آموزان داشته ایم و به دنبال این هستیم که تعامل جدی ای با شرکت های مختلف در زمینه هوشمندسازی مدارس داشته باشیم و با آنها همکاری کنیم.  
وی افزود: موسسه تبیان یکی از اهدافش این است که بتواند دغدغه مدیران و خانواده ها را نسبت به فضای مجازی پوشش دهد و ما حدود 21 هزار محتوای مخصوص دانش آموزان در قالب های علمی ، آموزشی ، کمک آموزشی، فیلم و صوت ارائه کردیم همچنین فیلمهایی با عنوان طرح درس برای دبیران و نرم افزارهایی را برای پروژه های دانش آموزی تعریف کردیم.  
مدیرمرکز یادگیری موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان ادامه داد: امسال یازدهمین دوره جشنواره پژوهشهای دانش آموزی را در 9 تا 10 اردیبهشت ماه 95 در دانشگاه شهید بهشتی تهران خواهیم داشت و اکنون هم روزهای آخر ثبت نام را در پیش داریم.  
وی گفت: تا کنون 1700 گروه دانش آموزی در این جشنواره ثبت نام کردند که برای آنها اردوهای آشنایی با برخی از قسمتهای دانشگاه شهید بهشتی را هم برگزار خواهیم کرد.  
خورانی گفت:طی 3 تا 4 سال اخیر ارتباطات خوبی را با کاربران خودمان برقرار کردیم و طی تفاهم نامه ای که با معاونت پرورشی داشتیم قرار است شبکه های اجتماعی را با همکاری هم در مدارس اجرا کنیم که ابتدا برای کانونها و تشکلهای دانش آموزی و سپس برای کل دانش آموزان اجرا خواهیم کرد که در آن شبکه اجتماعی فعالیت ها و سرویس های مختلفی را برای دانش آموزان ارائه می کنیم .  
وی اضافه کرد:قصد داریم درگاه ها و سامانه های جدیدی را جهت هم اندیشی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم ما حدود یک میلیون عضو کودک و نوجوان داریم که اگر خانواده ها و بزرگسالان را درنظر بگیریم این جمعیت آماری بیشتر از این خواهد شد و تبیان ظرفیت خوبی را از نظر مخاطب دارد.  
مدیرمرکز یادگیری موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان ادامه داد: به زودی سرویس هنر و خلاقیتمان را برای ارائه آثار هنری و خلاقیت های دانش آموزان راه اندازی خواهی کرد و دانش آموزان می توانند با توجه به مراکز استان خود وارد این سرویس شوند و ثبت نام کنند و خلاقیت های خودشان و هنرهای خودشان را به نمایش بگذارند که این سرویس همراه با آموزش است و به دانش آموزان تکالیفی را ارائه می دهد و از آنها دریافت می کند.  
وی گفت: ما یک بخش دیگری در موسسه تبیان به عنوان زیبانویسی داریم که دانش آموزان و کاربران می توانند در 5 سطر به صورت مجازی خوش نویسی و زیبانویسی را تمرین کنند و به آنها تکلیف داده می شود. این تکالیف و مشق ها را ارائه می دهند و توسط داوران مورد بررسی قرا می گیرد و به آنها امتیاز می دهیم و سطح بندی می شوند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن