تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکاف با «مردم» و «واقعیت»؛ محدودیت های شعار اصلاح طلبان برای انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: «ائتلاف ۹۲؛ گام دوم» علی رغم اینکه سرجمع از شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» جریان رقیب پخته تر به نظر می رسد، اما با محدودیت هایی مواجه است که ضریب نفوذ و اثر اجتماعی آن را محدود می کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، پرویز امینی استاد دانشکاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال منتسب به خود به نقد شعار انتخابی اصلاح طلبان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری پرداخته است. متن این یادداشت به شرح زیر است:
«شعار»، وجه نمادی و در حکم «برند» یک مجموعه سیاسی و نامزد انتخاباتی است که در حداقل ترین کلمات، معرف «جهت گیری و اولویت های» آنهاست. شعار «ائتلاف 92؛ گام دوم» به عنوان شعار مجموعه ای از نامزدهای اصلاح طلب و حامی دولت در انتخابات پیش رو، علی رغم اینکه سرجمع از شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» جریان رقیب پخته تر به نظر می رسد، اما با محدودیت هایی مواجه است که ضریب نفوذ و اثر اجتماعی آن را محدود می کند.
این شعار بر تداعی جهت گیری ها و اولویت های جریان و نامزد پیروز انتخابات سال 92 (نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل با جهان) متکی است و انتخابات هفتم اسفند را به عنوان گام دوم آن پیروزی هدف گذاری کرده است.
محدودیت اول
اولین محدودیت این شعار، تداعی اجتماعی محدود همین معنا از شعار برای توده عمومی مردم است. به غیر جریان های ...
[ مشاهده متن کامل خبر شکاف با «مردم» و «واقعیت»؛ محدودیت های شعار اصلاح طلبان برای انتخابات در خبرگزاری تسنیم ]
شکاف با «مردم» و «واقعیت»؛ محدودیت های شعار اصلاح طلبان برای انتخابات






دوشنبه ، ۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن