تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه: اعتدالگرایان پیروز انتخابات خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه: اعتدالگرایان پیروز انتخابات خواهند بود
رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد که اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را در چارچوب اعتدال می‌پسندیم.
به گزارش نامه نیوز، اسماعیل شجاعی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تفکر اعتدالی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با حمایت مردم رو به رو شد، همچنان مورد اقبال مردم است گفت: اعتدالگرایان با فاصله چشمگیری پیروز انتخابات مجلس دهم خواهند بود؛ چرا که مردم ما از افراط و تفریط اصولگرایان و اصلاح طلبان خسته شده‌اند.


وی در ارزیابی احتمال موفقیت لیست مشترک اصلاح‌طلبان و اعتدالیون اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای انتخابات موجود به صورتی است که مشی اعتدال مورد اقبال عمومی است و مجموعا تفکرات اصلاح‌طلبان و اصول گرایان معتدل و حزب اعتدال توسعه در چارچوب یک ائتلاف مشخص به مردم ارائه خواهد شد. من فکر می‌کنم ما با فاصله چشمگیری پیروز انتخابات آتی مجلس خواهیم شد و امید داریم بتوانیم آنچه مورد مطالبه ملت است را در مجلس به آن پاسخ دهیم.


شجاعی وجود نیروهای اعتدالی را نقطه قوت این لیست انتخاباتی خواند و افزود: تفکر حاکم در ائتلاف سال ۹۲ که منجر به پیروزی حسن روحانی شد، همچنان ادامه دارد که این تفکر مورد اقبال مردم است.


وی در تبین سهم توجه به ضرورت‌ها و خواسته‌های مردم در تنظیم فهرست انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه ، اظهار کرد: ما تبلور خواسته‌های مردم را در حمایت از حسن روحانی در انتخابات ۹۲ دیدیم. روحانی در مناظره‌های انتخاباتی خود صحبت‌های خود را به روشنی با مردم در میان گذاشت و مردم آن را به عنوان معیار انتخاب خود قرار و به روحانی رای دادند.


او ادامه داد: ما معتقدیم که ائتلاف ۹۴ که گام دوم‌ همان ائتلاف ۹۲ است در راستای پاسخ به خواسته‌های اکثریت جامعه است و در چارچوب تفکر مشخص انتخابات ۹۲ قرار دارد.


شجاعی افزود: امروز مردم‌ها از افراط و تفریط خسته شده‌اند و نگاه حداکثری آن‌ها به مشی اعتدالی است. ما اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را هم در چارچوب اعتدال می‌پسندیم.


رئیس ستاد مرکزی انتخابات حزب توسعه و اعتدال در مورد پیش‌بینی خود از مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اینکه حتی اگر افرادی نظام را هم قبول ندارند اما فرصت دارند تا نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند و می‌توانند انتخابات را بستری برای اعلام حرف‌های خود قرار دهند، بنابراین ما معتقدیم می‌توانیم دریک مشارکت حداکثری به خواسته‌های مردم پاسخ مناسب دهیم.


او افزود: تجارب گذشته نیز نشان داده است که اگر در انتخابات مردم شرکت نکنند هزینه‌های انتخاب نکردن آن‌ها بیشتر از هزینه‌های حضور در انتخابات خواهد بود. حتی اگر کاندیدای مطلوب مورد نظر خود را هم نداشته باشند می‌توانند کاندیدای مناسب‌تری را نسبت به دیگران انتخاب کنند.


شجاعی در ادامه با دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات مجلس افزود: ‌معتقدیم برخی از تندرو‌ها با ناامید کردن مردم و بیان برخی از نکات منفی سعی دارند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، بنابراین پیام ما به دشمنان آزادی و انتخاب مردم این است که حضور مردم در انتخابات امنیت ملی را تامین و شرایط را برای تحقق یک دموکراسی واقعی فراهم می‌کند.


شجاعی هم‌چنین در مورد ترکیب احتمالی مجلس دهم نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه در طول دو دهه گذشته رقابت‌های انتخاباتی بسیار جدی‌تر شده است و رقابت افراد به سمت رقابت احزاب و گرایش‌های سیاسی سوق پیدا کرده است و نیز مردم تجربه افراط و تفریط را داشته‌اند به نظر می‌رسد که گرایش عموم مردم انتخاب اعتدالی است و معتقدیم که مجلس آینده مجلس نمایندگان با گرایش اعتدالی خواهد بود.


او افزود: همانطور که در فضای انتخاباتی کنونی نیز می‌بینید بسیاری از کاندیدا‌ها نیز تلاش می‌کنند خود را معتدل نشان دهند و این موضوع خود بیانگر آن است که اقبال امروز مردم‌ها اعتدال است.


وی همچنین خطاب به آن دسته از افرادی که به تخریب رقبای انتخاباتی خود می‌پردازند، گفت: ‌رقابت یک چارچوب معین دارد، افراد برای رقابت انتخاباتی می‌توانند به توانایی‌ها و برنامه‌های خود اشاره کنند اما تمرکز کردن بر روی نقاط ضعف رقبا یا بداخلاقی کردن اقدامی ناپسند است و مردم‌ امروز به این نکته توجه دارند و افراد بی‌اخلاق را انتخاب نخواهند کرد.


شجاعی در ادامه با مروی بر تاریخچه فعالیت‌های حزب اعتدال و توسعه یادآورشد: حزب اعتدال و توسعه از سال ۷۸ شکل گرفته است و همواره سعی کرده است حزبی بین دو جناح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا باشد و نیز مشی اعتدال سیاسی را برای توسعه همه جانبه کشور انتخاب کرده است. مهم‌ترین هدفی را که در انتخابات مجلس دنبال می‌کند ‌آن است که بتواند نمایندگان اعتدال گرا را به مجلس بفرستد تا شرایط را برای فعالیت مناسب و حداکثری دولت فراهم کند و در چارچوب همکاری مناسب دولت و مجلس بتوانیم مشکلات اقتصادی پیش روی خودمان را حل و فصل کنیم و بتوانیم به دستاوردهای اقتصادی درخشانی دست پیدا کنیم.


رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: ‌با توجه به اینکه در سه سال گذشته دولت در فضای سیاست خارجی، داخلی و نیز اقتصاد کشور دستاوردهای بسیار درخشانی را داشته است معتقدیم که مردم ما با رای دادن به روحانی انتخاب خودرا انجام داده‌اند و اگر بتوانیم مجلسی داشته باشیم که از تفکر اعتدالی انتخاب شده توسط مردم حمایت کند می‌توانیم به مشکلات اقتصادی کشور پایان دهیم و مسیر رشد و توسعه را هموار کنیم.




منبع: ایسنا


۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن