تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس توافق بد در مذاکرات اتحادیه اروپا را نخواهد پذیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نخست وزیر انگلیس تهدید کرد که بدون دستیابی به توافق نهایی با رهبران اروپایی بر سر ادامه عضویت لندن در اتحادیه اروپا، از این مذاکرات کناره گیری خواهد کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، مذاکرات دیوید کامرون و سایر رهبران اروپایی در روز نخست نشست بروکسل تا پاسی از شب گذشته ادامه داشته است.
کامرون پس از پایان مذاکرات شب گذشته تهدید کرده است که بدون دستیابی به توافق با همتایان اروپایی خود از این مذاکرات کناره گیری خواهد کرد.
رهبران اروپایی اعلام کرده اند که حاضر به پرداخت هر هزینه ای برای نگه داشتن انگلیس در اتحادیه اروپا نیستند.
کامرون در جمع خبرنگاران گفت: من به مبارزه برای انگلیس ادامه خواهم داد. اگر به توافق خوبی دست پیدا کنیم، آن را قبول خواهیم کرد ولی ما توافقی را که مسائل مورد درخواست مان را مد نظر قرار ندهد، قبول نخواهیم کرد.
فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در این باره تاکید کرد: این برای نشست رهبران اروپا لازم است که به توافق نهایی برای باقی نگه داشتن انگلیس در اتحادیه اروپا دست یابند ولی هیچ کشوری نباید در این اتحادیه حق وتو داشته باشد.
اولاند گفت: هیچ کشوری نباید حق وتو داشته باشد، هیچ کشوری نباید خود را از قوانین مشترک یا مقام های مشترک اتحادیه اروپا، مستثنی بداند.
کامرون روز ...
[ مشاهده متن کامل خبر انگلیس توافق بد در مذاکرات اتحادیه اروپا را نخواهد پذیرفت در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۳۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن