تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان خبر داد بکارگیری زندانیان دارای شرایط در دستگاه‎های دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان خبر داد
بکارگیری زندانیان دارای شرایط در دستگاه‎های دولتی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: برخی از محکومین به حبس با رضایت در ادارات و نهادهای دولتی و جاهایی که می‎توانند کاری انجام دهند به طور رایگان به‌کارگیری شوند.

خبرگزاری فارس: بکارگیری زندانیان دارای شرایط در دستگاه‎های دولتی



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید گلستانی ظهر امروز در شورای برنامه‎ریزی استان همدان با اشاره به اجرای آیین‎نامه مجازات جایگزین حبس در استان همدان اظهار کرد: بر اساس این آیین‎نامه برخی از محکومین به حبس، با رضایت در ادارات، نهادهای دولتی و جاهایی که می‎توانند کاری انجام دهند، به طور رایگان به‌کارگیری شوند. وی با بیان اینکه زندانیان در امور مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کارگری و کشاورزی به‌کارگیری می‎شوند، افزود: از تعداد 200 تا 300 هزار زندانی تعداد 37 هزار نفر زندانی بی‎سواد هستند. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان خاطرنشان کرد: همچنین 30 تا 40 درصد از زندانیان زیر دیپلم و سیکل و مابقی نیز بالای دیپلم هستند. وی با بیان اینکه زندانیان بر اساس توانایی و تخصص در نهادها و ادارات مختلف به‎کار گرفته می‎شوند، گفت: دستگاه‎های مختلف می‎توانند در این خصوص نیازهای خود را به فرمانداری‎ها اعلام کنند تا آنها این درخواست را به دادستان ارجاع دهند. گلستانی با بیان اینکه این افراد درست مانند افراد دولتی در ساعات مشخص به فعالیت می‌‎پردازند و لباس و آرم به خصوصی هم ندارند، افزود: در صورت بی‎نظمی و به وجود آمدن مشکل این افراد به زندان بازگردانده می‌شوند.

94/11/29 - 14:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن