تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803616710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد آمادگی کامل فرمانداران حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه برای انتخابات 7 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
آمادگی کامل فرمانداران حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه برای انتخابات 7 اسفند
فرمانداران حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه آمادگی کامل خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم با استقرار 723 شعبه اخذ رای و به‎کارگیری چهار هزار عامل اجرایی اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: آمادگی کامل فرمانداران حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه برای انتخابات 7 اسفند



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر مرکز حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه، فرمانداران این سه شهرستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه و وجود شور انتخاباتی در این حوزه‎ها، از آمادگی 100 درصدی نیروهای دخیل در این همه‌پرسی مهم، خبر داده و گفته‌اند: حتی همین حالا هم آماده برگزاری انتخابات هستیم. * به‎کارگیری 500 عامل اجرایی انتخابات در گلوگاه فرماندار گلوگاه در گفت‎وگو با فارس، اظهار کرد: 42 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته‎ایم که چهار شعبه آن سیار و از این تعداد، دو شعبه در مناطق کوهستانی نسبت به اخذ آرا اقدام می‎کنند. محمدرضا تباکی با بیان اینکه در مجموع 500 عامل اجرایی در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه در گلوگاه دخیل هستند، افزود: هیچ مشکلی از بابت برگزاری انتخابات نداریم، همه تجهیزات و نیروها به‌کار گرفته شده‌ و ان‌شاالله انتخاباتی باشکوه و سالم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی را پشت سر می‎گذاریم. وی ادامه داد: مانور انتخاباتی در گلوگاه برگزار شده و اوایل هفته آینده نیز کلاس‌های توجیهی برای عوامل اجرایی برگزار می‎شود. * به‎کارگیری 2500 عامل اجرایی انتخابات در نکا فرماندار نکا نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از به‎کارگیری دو هزار و 500 عامل اجرایی و 122 شعبه اخذ رای در مناطق شهری، مرکزی و هزارجریب این شهرستان خبر داد. جعفر احمدی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات باشکوه در هفتم اسفندماه آمادگی کامل داشته و همه تجهیزات و نیروها برای همه‌پرسی در این‎روز به‎کار گرفته شده‎اند، گفت: از 122 شعبه اخذ رای، 39 شعبه سیار است و از این تعداد نیز 23 شعبه در مناطق کوهستانی نسبت به دریافت آرای مردم اقدام می‎کنند. * به‎کارگیری 3 هزار عامل اجرایی انتخابات در بهشهر فرماندار بهشهر نیز در گفت‎وگو با فارس از انتخاب 109 شعبه اخذ رای در بخش‎های مرکزی، شهری و یانه‎سر این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع 3 هزار عامل اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات هفتم اسفندماه در بهشهر به‎کارگیری شده‌اند. سیدخالق سجادی اظهار کرد: 26 شعبه اخذ رای به‎صورت سیار در نظر گرفته شده که از این تعداد، 22 شعبه به مناطق کوهستانی اختصاص دارد. وی با اعلام اینکه هیچ مشکلی از بابت برگزاری انتخابات وجود نداشته و آمادگی کامل داریم، افزود: کلاس‎های توجیهی نیز برای عوامل اجرایی انتخابات در بهشهر برگزار شده است. به گزارش فارس، اسامی و کد نامزدهای حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه به‎ترتیب حروف الفبا به این شرح است: 1- انسیه امیرخانلو با کد 1216 2- روح‎الله باقری‎مجد با کد 1218 3- مهدی برزگر‎بادله با کد 1219 4- کاظم‎علی حسینی با کد 1246 5- علی دست‎باز با کد 1247 6- کرم سینا با کد 1251 7- علی‎محمد شاعری با کد 1259 8- علی‎اصغر شفیعی‎خورشیدی با کد 1254 9- رمضان‌علی صفری با کد 1256 10- احمدرضا قلی‎پور با کد 1257 11- سیدمهران کریمی‎گرجی با کد 1258 12- احمدعلی مقیمی با کد 1259 13- رمضان‎علی مهتابی با کد 1261 14- سیداحمد میری‌قلعه‎سری با کد 1262 15- حمید نجفی‌تیرتاشی با کد 1264 16- سیدجابر هادی‎زاده با کد 1267 17- بی‎بی فاطمه هاشمی‎نژاد با کد 1268 18- محمدطاهر یعقوبی با کد 1269 به گزارش فارس، براساس آیین‎نامه اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمان تبلیغات کاندیداها از 29 بهمن‌ماه آغاز شده و هشت صبح ششم اسفندماه به پایان می‎رسد.

94/11/29 - 10:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن