تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804877905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش مهم و تاثیرگذار زنان در انتخابات هفت اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون رییس جمهوری در همایش زن، امید و مشارکت حداکثری شهرستان اسلامشهر: نقش مهم و تاثیرگذار زنان در انتخابات هفت اسفند معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در شهرستان اسلامشهرگفت: نقش زنان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی و اجتماعی کشور در انتخابات روز هفت اسفند بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت 20:20

خبرگزاری پانا+

  به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،شهیندخت مولاوردی که در همایش ،زن، امید و مشارکت حداکثری درشهرستان اسلامشهر سخن می گفت،افزود: زنان حضور گسترده ای درثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند و امیدواریم این قشر از جامعه بتواند کرسی های بیشتری نسبت به دوره فعلی کسب کند.
وی با اشاره به اهمیت حضورحداکثری و آگاهانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای گفت: نباید کسی از صندوق رای قهر کند و هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان مجلسی قوی و توانمند که برآیند تمام نگرش های جامعه خواهد بود، تشکیل میشود.
مولاوردی ادامه داد: مجلسی که برآیند گرایش ها، تفکرات و نگرش های مختلف جامعه باشد و درک صحیحی از واقعیات جامعه داشته باشد، مجلسی همدل با دولت و همزبان با ملت خواهد بود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت یازدهم در طول دو سال گذشته باوجود تحریم‌های ظالمانه توانست اداره کشور را به مدار تدبیر، عقلانیت، خرد و اراده جمعی برگرداند و ثبات نسبی در اقتصاد کشور ایجاد کرد و در حال حاضر تورم کنترل شده و کاهش یافته و امیدواریم کشورمان با برنامه های دولت به سمت رونق اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال پایدار سوق پیدا کند.
وی همچنین موفقیت در مذاکرات هسته‌ای و اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، درایت و تدبیر رییس‌ جمهوری و تلاش‌ بی‌وقفه مذاکره‌کنندگان و صبوری و نجابت ملت ایران دانست و گفت: با پیروزی در این مذاکرات نه تنها پروژه ایران‌هراسی در جهان شکست خورد ،بلکه تمام قطعنامه های ضد ایرانی شورای امنیت در ارتباط با پرونده هسته ای نیز به طرز بی سابقه ای لغو شد.

وی با بیان اینکه باید زمینه را برای تعامل برد ، برد در داخل کشور نیز مهیا کرد،گفت: مذاکرات هسته ای با 6 قدرت جهانی به نتیجه رسید و با ادامه همکاری‌ها و اتحاد مردم و مسئولین و با اجرای برجام 2 به سرانجام نهایی خواهد رسید.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد:برنامه‌های متعددی در حال اجراست که می‌تواند به برون‌رفت ازمشکلات کنونی کمک کند و کشورمان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توافق هسته‌ای، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران انقلاب فرهنگی و اخلاقی بود و به اذعان همگان با پیروزی گل بر گلوله به سرانجام رسید.
شهیندخت مولاوردی تصریح کرد:انقلاب اسلامی تحت رهبری شایسته و خردمندانه امام خمینی(ره) و وحدت و انسجام مردم، یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی منطقه و جهان در قرن بیستم و الگویی شایسته از همراهی و همگامی یک ملت در تحقق آرمان‌های مشترک برای جهانیان است.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه سخنانش ،ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی زنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: زنان و جوانان با اعتماد به برنامه‌های  رئیس جمهور بیشترین رأی را به ایشان دادند و بدیهی است که این دولت به توان و ظرفیت آنان اعتماد داشته باشد و بتواند از ظرفیت آنان در خلق حماسه اقتصادی استفاده کند.
مولاوردی ،زنان را پیشگامان انقلاب و پیشرانان توسعه دانست و گفت: زنان ایرانی با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری، عزتمندانه در سالهای مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، سالهای دفاع مقدس و سازندگی اثبات کردند که در هیچ یک از روزهای پرتلاطم این کشور در انجام مسئولیت‌های خویش کوتاهی نداشته و با استقامت و ایثار همگام و همپای برادران، همسران، پدران و فرزندان خود تمامی برهه‌های سرنوشت‌ساز را با کارنامه‌ای درخشان پشت‌سر گذاشته‌اند.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن