تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا قصد استفاده از نیترو زئوس علیه ایران را داشت


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:آمریکایی ها برنامه گسترده ای در جهت خراب کاری در تاسیسات اتمی ایران در دستور کار خود داشتند که در صورتی که مذاکرات میان ایران و غرب به نتیجه نرسد این روند را عملیاتی کنند.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از CBS  آمریکایی ها برنامه گسترده ای در جهت خراب کاری در تاسیسات اتمی ایران در دستور کار خود داشتند که در صورتی که مذاکرات میان ایران و غرب به نتیجه نرسد این روند را عملیاتی کنند.
این برنامه آمریکا " نتیرو زئوس " نام داشت و قرار بود با حملات سایبری تاسیسات اتمی جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله قرار دهد.
به نظر می رسد این گونه اخبار پس از انجام توافق هسته ای برای جو سازی های رسانه ای در جهت افکار عمومی رژیم صهیونیستی و داخلی آمریکا باشد .
نیویورک تایمز در گزارش خود در این رابطه می نویسد این طرح برای آن آماده شد بود که به دولت آمریکا اطمینان دهد به جز گزینه های نظامی ایده های دیگری نیز برای مقابله با برنامه اتمی ایران وجود دارد که در ان نیروهای نظامی و امنیتی دخیل هستند.
پیش از این آمریکا در طرح جداگانه ای موسوم به استاکس نت در تجهیزات اتمی نطنز ایفای نقش کرده بود و این در طرح قرار بر تجهیزات اتمی فوردو بوده است.
به نظر می رسد آنطور که رسانه ها گزارش داده اند این طرح اقدامی مشترک میان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است .
تلاویو به همراه آنکارا و ریاض ...
[ مشاهده متن کامل خبر آمریکا قصد استفاده از نیترو زئوس علیه ایران را داشت در خبرگزاری شبستان ]
آمریکا قصد استفاده از نیترو زئوس علیه ایران را داشت






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن