تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798689748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی دردانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی دردانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و بسیج کارکنان و با حضور جمعی از استادان و کارکنان در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

یکی از اعضای هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تأکید بر معنویت حاکم بر نیروهای انقلابی و مردان جبهه و دفاع مقدس گفت: «این معنویت چه بوده و از کجا به این انسان‌های وارسته رسیده که این‌ها را تا این حد عارفانه و عاشقانه به کارشان متعهد و مصمم کرده بود؛ بی‌گمان اولین چیزی که به ذهن می‌رسد حضرت امام خمینی (ره) است که خود اسوه تقوی و معنویت بود.» دکتر مظاهر نیکخواه افزود: آن‌هایی که بیشتر با امام حشر و نشر داشته‌اند می‌گویند امام بیش از 70 سال نماز صبح خود را متصل به نماز شب می‌خواند به عبارت دیگر وضوی نماز شب او وضوی نماز صبح او هم بود اما بدانیم که این عبادت‌های خالصانه در دل شب و بدون ریا انسان مومن را نزد خدا ارجمند می‌سازد و وجود آن فرد را در نظر مردم یک وجود معنوی و دوست‌داشتنی خواهد کرد و البته بصیرتی به آن فرد می‌دهد که می‌تواند آینده را چون روزی روشن ببیند و امام اینگونه بود. وی اظهار کرد: تأثیر حرف حضرت امام خمینی (ره) آنقدر بالا بود که بسیاری از انقلابیون بدون اینکه حضرت امام را دیده باشند عاشقانه او را دوست داشتند و از او تبعیت می کردند. دکتر نیکخواه خاطر نشان کرد: امروزه انقلاب حضرت امام (ره) به همت مردم است که در تاریخ جاودانه خواهد ماند نه لشکریان طاغوت و طاغوتیان و این هم از معنویت حاکم بر انقلاب بود که از حضرت امام (ره) به مردم منتقل شد. این استاد دانشگاه گفت: امروز بحث انتخابات در پیش است یک کاندیدا باید کلی هزینه کند، جلسه بگذارد تا بتواند نظر مردم را به خود جلب کند اما حضرت امام به جهت همان معنویت خالصانه‌ای که داشت با یک سخنرانی آن هم از راه دور یا با یک اعلامیه، خیلی از مردم ایران را به خیابان‌ها می‌آورد خیابان‌هایی که آوردگاه خون و شهادت بود و معلوم نبود کسی از این میدان زنده بیرون آید و من حقیر به تمام مردم ایران و جهان از جانب مردان بی‌ادعایی که امروزه نام جاویدشان بر تارک آزادیخواهی می‌درخشد می‌گویم انقلابـ ما، دفاع مقدس ما، پیروزی را به ارمغان نیاورد مگر با اخلاص امام و یارانش که در انجام وظیفه و تکلیف جز به حضرت حق به چیز دیگری نمی‌اندیشیدند و اگر می‌خواهید در ذهن تاریخ به نیکی بمانید چنین اخلاقی پیشه کنید. حجت الاسلام اسماعیل رییسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان هم از دیگر سخنرانان این جلسه بود. این کارگاه آموزشی دو ساعته به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.    

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 11:57:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن