تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۱۵ بدترین سال برای مردم افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 ۲۰۱۵ بدترین سال برای مردم افغانستان
سازمان ملل:
۲۰۱۵ بدترین سال برای مردم افغانستان نمایندگی سیاسی سازمان ملل متحد برای افغانستان در گزارشی اعلام کرد که افزایش تلفات غیرنظامیان در ۲۰۱۵ میلادی، بدترین سال در کمتر از یک دهه اخیر برای مردم این کشور بوده است.


 
به گزارش فرهنگ نیوز، سازمان ملل متحد گزارش نمایندگی سیاسی این سازمان برای افغانستان را در مورد میزان تلفات غیرنظامیان افغانستان در سال 2015 میلادی منتشر کرد.
 
براساس این گزارش میزان تلفات غیرنظامیان افغانستان در سال 2015 میلادی نسبت به سال 2014 افزایش داشته است.
 
گزارش می‌افزاید که میزان تلفات در این سال به 3545 نفر و تعداد زخمی‌ها به 7545 نفر رسید که نسبت به سال 2014، تعداد کشته‌ها 9 درصد و زخمی‌ها 4 درصد افزایش داشته‌اند.
 
در این گزارش آمده است که 10 درصد از کل تلفات وارده به غیرنظامیان افغانستان در سال 2015 به زنان اختصاص دارد که نسبت به سال 2014، افزایش 37 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
همچنین در این سال طبق گزارش سازمان ملل میزان تلفات کودکان 25 درصد بوده استکه این رقم 14 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته میلادی در بر می‌گیرد.
 
براساس گزارش نمایندگی سیاسی سازمان ملل متحد برای افغانستان، سال 2015 میلادی بدترین سال نسبت به 6 سال گذشته برای مردم افغانستان بوده است.
 
 


منبع: تسنیم


94/11/25 - 13:27 - 2016-2-14 13:27:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن