تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819110123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امید به برجام در ایران کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد میزان حمایت از توافق هسته ای به نسبت تیر ماه گذشته 10 درصد کاهش یافته است.
به گزارش افکارخبر ،
 نظرسنجی دانشگاه مریلند از 1012 نفر ایرانی بالاتر از 18 سال نشان می دهد با وجود امیدواری به توافق هسته ای برای پیامدهای اقتصادی آن، تعداد افرادی که معتقدند اقتصاد در حال بهبود است کاهش یافته است.
کمتر از نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی (47 درصد) گفته اند اقتصاد ایران در حال بهبود است که این رقم 10 امتیاز کمتر از ماه اوت ]تیر ماه گذشته هنگام اعلام توافق[ است. کسانی که به شدت از توافق هسته ای حمایت می کردند از رقم 43 درصد در نظرسنجی قبلی، به 30 درصد کاهش پیدا کردند. این وضعیت نشان دهنده دیدگاهی واقع بینانه تر درباره تأثیر کاهش تحریمهاست.
این نظرسنجی را دانشگاه مریلند روزهای بیست و نهم دسامبر تا پانزدهم ژانویه از طریق یک واسطه انجام داده است. براساس این نظرسنجی آمریکا در نزد مردم ایران محبوب نیست. در این نظرسنجی، 71 درصد افراد نگاهی منفی به آمریکا دارند.
تنها 34 درصد از پرسش شوندگان اعتقاد داشتند که ایالات متحده به تعهداتش به برجام عمل خواهد کرد.
براساس این نظرسنجی، روسیه، چین، آلمان و حتی فرانسه که همه مشتاق به گسترش روابط اقتصادی خود با ایران پس از تحریم ها ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن