تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهرستان ایجرود تاکید کرد وضوح دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان ایجرود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان ایجرود تاکید کرد
وضوح دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان ایجرود
فرماندار شهرستان ایجرود گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ایجرود نیز خدمات ارزنده‏ای ارائه شده و دستاوردهای انقلاب در این شهرستان به وضوح دیده شده است.

خبرگزاری فارس: وضوح دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان ایجرود



اسماعیل بیات امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای برنامه‎های مختلف به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستانت ایجرود، اظهار داشت: تعدادی از برنامه‎های پیش‎بینی شده برای ایام‏‌الله دهه فجر اجرا و برخی نیز طی روزهای آتی اجرایی می‏‌شوند. وی با تاکید بر اینکه افتتاح و بهره‎برداری از طرح‎های عمرانی و اشتغالزایی در سطح شهرستان ایجرود از مهم‏ترین برنامه‎‏های پیش‏بینی شده برای ایام‏‌الله دهه فجر بود که تا امروز بیشتر این طرح‎ها افتتاح شده است، تصریح کرد: اجرای یک سری برنامه‎های فرهنگی از جمله بازگشایی نمایشگاه کتاب و ... از دیگر اقدامات محسوب می‏‌شود. فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در شهرستان از دیگر برنامه‎ها در طول ایام‏‌الله دهه مبارک فجر به شمار می‏‌رود، اضافه کرد: جشن انقلاب نیز بر اساس برنامه‏‌ریزی‎ها در برخی از روستاهای شهرستان همچون «اغلبیک سفلی» برگزار شده است. بیات با بیان اینکه کمیته‎های مختلف پیش‎بینی شده در ستاد بزرگداشت ایام‏‌الله دهه فجر شهرستان ایجرود هر یک برنامه‎های خود را به خوبی اجرا می‏‌کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره برای مردم برکات بسیار زیادی داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‏‌های مختلف خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه شده است. وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش‎هایی چون آب، درمان، آموزش، صنعت، بهداشت و ... خدمات بسیار خوبی به مردم شهرستان ایجرود نیز ارائه شده که همگان آن را به وضوح و روشنی می‏‌بینیم. فرماندار شهرستان ایجرود همچنین به حضور گسترده مردم شهرستان در هفتم اسفند‌ماه اشاره کرد و گفت: همواره مردم عزیز با حضور خود حماسه دیگری خلق می‏‌کنند. بیات اظهار کرد: ملت ایران با حضور باشکوه و گسترده در پای صندوق‎های رای اقتدار ملی را به جهانیان نشان می‏‌دهند.

94/11/17 - 13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن