تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یدیعوت آحارونوت مدعی شد ردوبدل شدن پیام‌های آشتی‌جویانه میان حماس و رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یدیعوت آحارونوت مدعی شد
ردوبدل شدن پیام‌های آشتی‌جویانه میان حماس و رژیم صهیونیستی
به دنبال تهدیدات روزهای اخیر میان مقامات صهیونیستی و حماس بر سر ساخت تونل‌های جدید، دو طرف از طریق قطر و ترکیه پیام‌هایی ردوبدل کردند و به یکدیگر اطمینان خاطر دادند که علاقمند به شروع درگیری جدید نیستند.

خبرگزاری فارس: ردوبدل شدن پیام‌های آشتی‌جویانه میان حماس و رژیم صهیونیستی



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد، اسرائیل و حماس در روزهای اخیر پیام‌های آرامش‌بخشی ردوبدل کرده‌اند و به یکدیگر اطمینان خاطر داده‌اند که علاقمند به شروع درگیری جدید نیستند. مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفتند، نگران بودند که تنش فزاینده میان دو طرف، بر سر تلاش‌های حماس برای ساخت تونل‌های جدید، باعث شود این گروه فکر کند حمله اسرائیل در شرف وقوع است. این امر می‌توانست حماس را به انجام حمله پیشگیرانه علیه اسرائیل وادار سازد. بر اساس این گزارش، این پیام‌ها از طریق ترکیه و قطر میان مقامات حماس و رژیم صهیونیستی ردوبدل شده است. یک مقام ارشد حماس نیز به پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» گفت، این سازمان خواهان جنگ نیست و به حفظ آتش‌بس شکننده خود با اسرائیل پایبند است. وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: «ما در حال حاضر و در آینده، قصد شروع جنگ نداریم و از دیدگاه ما این گزینه بر روی میز نیست». تایمز اسرائیل نوشت، این مقام حماس از رژیم صهیونیستی خواسته در مقابل اقدام این سازمان در ساخت تونل، از خود خویشتن‌داری نشان دهد.  پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود که اگر حماس از این تونل‌ها برای حمله به اسرائیل استفاده کند، این رژیم سخت‌تر از جنگ غزه در سال 2014 پاسخ خواهد داد.

94/11/17 - 11:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن