تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار بویراحمد تأکید کرد استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران و قرق‌بانان در شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار بویراحمد تأکید کرد
استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران و قرق‌بانان در شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران و قرق‌بانان در شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر تأثیرگذار است.

خبرگزاری فارس: استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران و قرق‌بانان در شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالحمید پناهی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان بویراحمد با اشاره به مضرات مواد مخدر بر افراد و جامعه اظهار کرد: باید تمهیدات لازم به منظور مقابله با هرگونه اقدام از تولید و گشت تا توزیع و عرضه در بازار اتخاذ شود. معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه اعتیاد علاوه بر به خطر انداختن سلامت جسمانی افراد،  تهدیدی بزرگ برای سلامت روانی جامعه است، گفت: مواد مخدر و مصرف آن معضلی اجتماعی بوده که خانواده‌های زیادی به جهت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از هم متلاشی شدند. پناهی با بیان اینکه مصرف مواد مخدر موجب فروپاشی خانواده‌ها و بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: گرایش به مصرف مواد مخدر دلایل متعددی دارد که بیکاری، فقر، طلاق و ...از جمله عوامل مهم در گرایش به مصرف مواد مخدر است. این مسئول به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: قطعا رسانه‌ها می‌توانند تفسیر ما را از زندگی شکل دهند و بر احساسات، افکار و رفتار ما تأثیر بگذارند لذا از رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی انتظار می‌رود نسبت به اطلاع‌رسانی مصرف سوء مواد مخدر و عوامل پیشگیرانه آن با مسئولان شهرستانی و استانی همکاری لازم را داشته باشند. وی ادامه داد: صدا و سیما با اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند نقش مهم و بازدارنده‌ای در کاهش مصرف مواد مخدر داشته باشد. معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه اصولی را در دستور کار قرار دهیم تا جامعه بیش از پیش آلوده مواد مخدر و آسیب‌های آن نشود، گفت: استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران و قرق‌بانان می‌توان در شناسایی خرده‌فروشان موثر واقع شود. پناهی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفندماه و سوء استفاده‌ قاچاقچیان از این دوران انتخابات اذعان کرد: با توجه به تبلیغات انتخاباتی فرصت مناسبی برای قاچاقچیان مواد مخدر فراهم می‌شود تا نسبت به توزیع و عرضه آن اقدام کنند از این‌رو نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی و اجرایی باید نسبت به این مهم هوشیار باشند. وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در برگزاری انتخابات پرشور و سالم اذعان کرد: قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان خواهد داد. معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره دنبال ضربه زدن به پیکره نظام و ایجاد شکاف بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد با حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه برگ زرین دیگری به افتخارات این مرز و بوم اضافه می‌کنند.

94/11/10 - 16:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن