تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814740513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت حاصل از لغو تحریم های ایران را از دست نخواهیم داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر بازرگانی پاکستان: فرصت حاصل از لغو تحریم های ایران را از دست نخواهیم داد وزیر بازرگانی پاکستان اعلام کرد که کشورش از تمام فرصت های ناشی از لغو تحریم ها برای گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران استفاده خواهد کرد و این فرصت را از دست نخواهیم داد.
۱۳۹۴ جمعه ۹ بهمن ساعت 14:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا "خرم دستگیر خان" در سخنانی در مراسم افتتاح نمایشگاه اکسپو 2016 پاکستان در شهر لاهور گفت: اکنون که تحریم ها علیه ایران لغو شده است، از تمامی فرصت های به وجود آمده برای گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنیم.
وی با اشاره طرح مشترک خط لوله گاز ایران و پاکستان افزود: ایران عملیات احداث خط لوله گاز را تا نزدیک مرز پاکستان به پایان رسانده و دولت پاکستان نیز احداث مابقی خط لوله را در خاک خود انجام خواهد داد.
وزیر بازرگانی پاکستان گفت: اجرای طرح انتقال گاز از ایران و طرح راهروی مشترک اقتصادی پاکستان و چین به طور همزمان به پیش خواهد رفت.
روز گذشته "شاهد خاقان عباسی" وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که کمتر از 10 روز دیگر (17 و 18 بهمن) در راس هیاتی و بنا به دعوت بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، برای انجام گفت و گوهایی درخصوص طرح خط لوله گاز به تهران سفر خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن