تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه آزاد واحد خلخال: بانک اطلاعات مشاهیر و مفاخر خلخال گردآوری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد خلخال:
بانک اطلاعات مشاهیر و مفاخر خلخال گردآوری می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با بیان اینکه بانک اطلاعات مشاهیر و مفاخر خلخال گردآوری می‌شود، گفت: مفاخر فرهنگی و مشاهیر علمی معرف جایگاه خلخال و کوثر است.

خبرگزاری فارس: بانک اطلاعات مشاهیر و مفاخر خلخال گردآوری می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الله درخشان پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه شناسایی مفاخر و مشاهیر فرهنگی شهرستان خلخال و کوثر اظهار کرد: مفاخر علمی و مشاهیر علمی معرف جایگاه خلخال و کوثر، شاهرود و خورش رستم و بخش فیروز است. وی هدف از این جلسه را گردآوری بانک اطلاعاتی جامع از فرهیختگان علمی و مشاهیر تاریخی و فرهنگی برای شهرستان خلخال و کوثر عنوان کرد و گفت: هر چند در گذشته تلاش‌های زیادی از سوی اندیشمندان مولفان و نویسندگان شهرستان خلخال و کوثر و شاهرود برای معرفی مشاهیر در قالب کتاب نوشته شده است ولی این کافی نبوده و باید این بانک جامع تکمیل‌تر شود. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با اشاره به مفاخر علمی و فرهنگی و تاریخی شهرستان خلخال و کوثر یادآور شد: بحث طبقه‌بندی در حوزه‌های مختلف به صورت میدانی و منطقه‌ای با استفاده از تذکره‌ها، زندگینامه‌ها و دست‌نامه‌ها می‌تواند در معرفی مشاهیر و مفاخر علمی تاثیرگذار باشد که استفاده از این منابع می‌تواند این بانک اطلاعاتی جامع در سطوح منطقه‌ای، استانی، ملی و فراملی در سطح وسیعی گسترش دهد. درخشان با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت مردم خلخال در دفاع از انقلاب اسلامی و نقش برجسته مردم این شهرستان در قیام بر علیه رژیم ستمشاهی ادامه داد: شهرستان خلخال در این راستا اولین شهید انقلاب اسلامی را تقدیم کرده و روز ششم و هفتم بهمن ماه سالروز قیام مردم خلخال در تاریخ خلخال است. در این جلسه جابر قربانزاده معاون فرماندار خلخال نیز با اشاره به صبغه فرهنگی و تاریخی خلخال تلاش ویژه این کمیته را خواستار شد و گفت: شهرستان خلخال و کوثر دارای اصالت فرهنگی و تاریخی ویژه در استان اردبیل بوده و این صبغه فرهنگی باید با معرفی مشاهیر تاریخی و فرهنگی به نسل نو استمرار یابد.  

94/11/05 - 14:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن