تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش طلای سرقتی با پوشش زنانه


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: دزدان حرفه ای با ورود به خانه، براحتی گاوصندوق ها را باز و پول و طلای موجود در آن را سرقت می کردند. اعضای این باند با تغییر چهره و در پوشش زنانه طلاهای سرقتی را می فروختند.
به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از چندی پیش و با شکایت مردی در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران مبنی بر سرقت طلا و پول های موجود در خانه شان آغاز شد.
شاکی در اظهاراتش گفت: امشب همراه خانواده ام به مهمانی رفته و نیمه شب که بازگشتیم، مشاهده کردیم در گاوصندوق تخریب و پول و مقداری طلا به ارزش 20 میلیون تومان سرقت شده است.
همزمان با شکایت وی با دستور بازپرس روستا، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان حرفه ای آغاز شد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند در ورودی خانه شاکی با دیلم تخریب شده و سارق یا سارقان با ورود به آنجا همه جا را برای این که ردی از خود برجای نگذارند، به هم ریخته اند. سپس گاوصندوق را تخریب و پول و طلاهای موجود در آن را سرقت کرده اند.
در حالی که تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان شب رو ادامه داشت، افراد دیگری نیز روزهای بعد با حضور در پلیس آگاهی شکایت هایی را مبنی بر دستبرد به خانه هایشان مطرح کردند. ماموران با حضور در محل های مورد سرقت و بررسی خانه ها متوجه شدند دزدها به یک شیوه سرقت ها را انجام داده ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جام جم ]

دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن