تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802216192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوترابی‌فرد: به رفتار شورای امنیت در زمینه هسته‌ای منتقدیم/ لوئیس: ابتکار دکتر روحانی در مبارزه با تروریسم را قبول داریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ابوترابی‌فرد: به رفتار شورای امنیت در زمینه هسته‌ای منتقدیم/ لوئیس: ابتکار دکتر روحانی در مبارزه با تروریسم را قبول داریم
نایب رئیس مجلس گفت: به رفتار شورای امنیت در زمینه موضوع هسته‌ای کشورمان منتقدیم.

ابوترابی‌فرد: به رفتار شورای امنیت در زمینه هسته‌ای منتقدیم/ لوئیس: ابتکار دکتر روحانی در مبارزه با تروریسم را قبول داریم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس و هیئتی از نمایندگان سازمان ملل متحد در ایران، نمایشگاه عکس سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد را در خانه ملت افتتاح کردند.



حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ضمن قدردانی از حضور گری لوئیس نماینده سازمان ملل متحد در ایران و هیئت همراه وی اظهار کرد: ایران در حوزه‌های مبارزه با موادمخدر ،فقرزدایی، حفاظت از محیط زیست، بهداشت و سلامت فعالیت می‌کند و قدم‌های بلندی را نیز در زمینه حوزه سلامت و بهداشت تاکنون برداشته است.


وی تصریح کرد: تقریبا با اطمینان می‌توانم بگویم در کشورمان کسی از گرسنگی رنج نمی‌برد.


حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به پیشتاز بودن جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مبارزه با موادمخدر نیز بیان داشت: ایران شهدای فراوانی را در این راه تقدیم کرده و نیروی انتظامی کشورمان حضور پرتلاشی را دراین زمینه داشته است.


وی ضمن اظهار تاسف از حضور کشورهای غربی به ویژه آمریکا در افغانستان اذعان کرد: از زمان حضور آمریکا، این کشور همسایه شرقی ما به تولیدکننده جدی موادمخدر تبدیل شده و قربانیان آن هم تنها کشورهای همسایه هستند.


نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اقدامات منطقی سازمان ملل متحد در این مورد می‌تواند امیدبخش باشد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران حمایت‌هایی را از حضور مهاجران داشته ، به ویژه مهاجرانی از کشورهای شرقی ایران.


وی ادامه داد: در این عرصه هم سازمان ملل متحد می‌تواند همکاری‌های منطقی را با ایران داشته باشد و امیدوارم بتوانیم در زمینه ارتقاء سطح سلامت، بهداشت، کاهش فقر و مبارزه با موادمخدر موثر عمل کنیم، زیرا سازمان ملل متحد می‌تواند در این زمینه نقش مهمی را داشته باشد.


حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد همچنین تاکید کرد: معتقدم اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد وجود نداشت، کشور یمن اینگونه قربانی نداده و مورد تجاوز قرار نمی‌گرفت، زیرا شورای امنیت برای ایجاد امنیت کشورها شکل گرفته، اما اکنون به ابزاری برای محاصره یمن و حمایت از عربستان تبدیل شده است.


وی ادامه داد: این فاجعه تلخ از خاطره کشورهای منطقه و جهان حذف نخواهد شد.


نائب رئیس مجلس با بیان اینکه ما به رفتار شورای امنیت در زمینه موضوع هسته‌ای کشورمان منتقد هستیم، گفت: در طول 12 سال گذشته سازمان ملل متحد رفتار قابل قبول و دفاعی را نداشت.


وی تصریح کرد: کشورهایی که شما می‌دانید به کلاهک هسته‌ای مجهز هستند، مانند رژیم صهیونیستی باید مورد تحریم کامل قرار بگیرند، اما متاسفانه این رژیم همچنان مورد حمایت است.


حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد بیان داشت: برهمین اساس به شما اعلام کردم که اگر سازمان ملل اصلاح شود، دنیا اصلاح می‌شود.


گری لوئیس نیز در این نمایشگاه در پاسخ به اظهارات ابوترابی‌فرد، ضمن تشکر از صریح بودن وی، برای انعکاس افکارش اظهار داشت: اکنون فرصت خوبی است برای حضور ایران در مجامع بین‌المللی که مهمترین آن همان مبارزه با تروریسم است.


وی ادامه داد: ما تلاش خود را خواهیم کرد تا به ایران در این زمینه کمک کنیم و ندای کشورمان را به جهانیان برسانیم.


نماینده سازمان ملل متحد در ایران اذعان کرد: ابتکار رئیس جمهور ایران را در مبارزه با اقدامات تروریستی قبول داریم.


لوئیس با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای به ثمر نشستن اقدامات ایران انجام خواهیم داد، گفت: ایران اقداماتی را در زمینه سلامت و مبارزه با موادمخدر انجام داده که مایلیم تجربیات شما را در این زمینه در معرض دید جهانیان قرار دهیم.


لوئیس در ادامه افزود: برهمین اساس مایلیم با نمایندگان مردم در این زمینه‌ها بیشتر گفتگو کنیم و آنها نیز از آنچه ما انجام می‌دهیم بیشتر مطلع شوند.


نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به وی تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی انجام داد تا از تجربیات شما استفاده کنیم.

شایان ذکر است؛ علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حسن زمانی مشاور لاریجانی، فتح‌الله حسینی، قاسم عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی نیز در این افتتاحیه نایب رئیس مجلس را همراهی کردند.




۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن