تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819156728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه موقت دیر: سران خودفروخته رژیم آل سعود به سرنوشت صدام گرفتار خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌جمعه موقت دیر:
سران خودفروخته رژیم آل سعود به سرنوشت صدام گرفتار خواهند شد
امام‌جمعه موقت دیر گفت: سران خودفروخته عربستان بدانند که به‌زودی به سرنوشت صدام و قذافی گرفتار خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سران خودفروخته رژیم آل سعود به سرنوشت صدام گرفتار خواهند شد



به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شیخ نمر در دیر ضمن محکومیت به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر توسط رژیم آل سعود گفت: آیت‌الله شیخ باقر النمر به خاطر حقی که فریاد زد به شهادت رسید.

بحرانی افزود: اعدام آیت‌الله باقرالنمر با حمایت دولت‌های مدعی حقوق بشر انجام گرفت و این عمل فجیع رژیم آل سعود با پاسخ محکم ملت‌های مسلمان در نقاط مختلف جهان روبرو خواهد شد.
امام‌جمعه موقت دیر، بابیان اینکه فریاد زدن ظلم ظالمان و ستمگران و همچنین حکومت‌های طاغوتی یک مجوز قانونی و دارای محبوبیت الهی است، اظهار داشت: خداوند دوست ندارد کسی که صدایش را بلند و بدی‌های دیگران را افشا می‌کند مورد ستم قرار بگیرد.
بحرانی با بیان اینکه رژیم آل سعود بار دیگر بی‌کفایتی و جنایتگری خود را با اعدام عالم ربانی مجاهد شهید آیت‌الله نمر باقر النمر نشان داد، گفت: ملت مسلمان ایران، با الهام از آیات قرآن، سیره پیامبر خاتم و با نگاه به سیره بازماندگان کربلا در مقابل ظالمان مقاومت می‌کنند.
مدیر حوزه علمیه مهدی موعود (عج) شهرستان دیر، با بیان اینکه حرف شیخ نمرها و شیعیان مظلوم نیجریه، یمن، بحرین و فلسطین، چیزی جز عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی و حاکمیت صلح و دوستی در جامعه نیست، تصریح کرد: امروز امت‌های اسلامی با یک بیداری اسلامی باید راه شهیدان را ادامه دهند.
بحرانی، با تأکید بر اینکه ادامه این حرکت تنها به ضرر حاکمان عربستان خواهد بود، گفت: سران خودفروخته عربستان بدانند که به‌زودی به سرنوشت صدام و قذافی گرفتار خواهند شد.
امام‌جمعه موقت دیر، تصریح کرد: بدون شک همان‌گونه که ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند ظلم و ستمی که آل سعود به مجاهد بزرگ شیخ نمر روا داشتند، به‌زودی دامان آن‌ها را خواهد گرفت و حکومت سفاک عربستان نمی‌تواند جلوی این حرکت عظیم مردمی که در جهان اسلام ایجادشده را بگیرد.

94/10/15 - 14:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن