تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803083287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل آبفای کشور: اعتبارات ملی آب از صفر به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل آبفای کشور:
اعتبارات ملی آب از صفر به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در طی دو سال گدشته اعتبارات ملی آب و فاضلاب روستایی که در قانون در سال 92 صفر شده بود، در سال جاری به بیش از 2 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: اعتبارات ملی آب از صفر به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت



به‌گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا جانباز در همایش بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب اظهار داشت: امروز این مسئله را جشن می‌گیریم که شرکت‌های آب و فاضلاب توانستند در طی 25 سال عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند و از انجام مأموریت های خود سربلند بیرون آیند.
وی افزود: صنعت آب و فاضلاب بی شک یکی از صنایع موفق و دستگاه‌های اجرایی موفق در سطح کشور است که خدمات بسیار خوب و ارزنده ای در کشور ارائه می‌کند؛ بدون شک می‌توان گفت که یکی از موفق ترین دستگاه‌های اجرایی است که بعد از انقلاب در زمینه ارائه خدمات در کشور شکل گرفته است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در زمان تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب در سال 1369 جمعیت تحت پوشش آب شهرها 26.8 میلیون نفر بود که الان به حدود 59 میلیون نفر رسیده است.
وی افزود: تعداد مشترکین ما از 4.9 میلیون فقره به 15.5 میلیون فقره افزایش یافته، در آن سالها 47 تصفیه خانه مدرن آب داشتیم اکنون این رقم به 129 تصفیه خانه افزایش پیدا کرده است.
جانباز با بیان اینکه موضوع فاضلاب در بسیاری از شهرها در زمان تأسیس شرکت های آب و فاضلاب در دستور کار نبود، گفت: جمعیت تحت پوشش فاضلاب در کشور حدود 2 میلیون نفر بود که در حال حاضر به 24.7 میلیون نفر افزایش یافته و 11 تصفیه خانه فاضلاب ما در سال 1369 الان به 150 باب تصفیه خانه مدرن فاضلاب افزایش پیدا کرده است. وی با اشاره به اینکه سعی کردیم همواره خدماتی در شأن مردم ارائه کنیم، گفت:قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب یکی از مدرن ترین و مترقی‌ترین قوانینی بود که در آن سال‌ها شکل گرفت، واحدهای خودگردانی را تعریف کرد، به مشارکت بخش خصوصی در آن سالها توجه داشت و باب مشارکت بخش خصوصی را باز کرد. جانباز ادامه داد:در حال حاضر برگرفته از همان زیرساخت‌ها بیش از 100 طرح مشارکت بخش خصوصی داریم، با بیش از 4500 میلیارد تومان سرمایه گذاری که کارها را با کیفیت بسیار خوب آغاز کردند و برخی به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: در طی سال‌ها بخش آب و فاضلاب روستایی هم به این شرکت ها اضافه شدند و اکنون با جمعیت 77 درصد تحت پوشش داریم به روستاها خدمات رسانی می شود. *رشد 2 هزار میلیارد تومانی اعتبارات ملی آب و فاضلاب روستایی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته اعتبارات ملی آب و فاضلاب روستایی که در قانون در سال 92 صفر شده بود، در سال جاری به بیش از 2 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که این موضوع در سایه تدبیر وزیر محترم نیرو و حمایت های مجلس صورت گرفته است.


94/10/15 - 10:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن