تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت در قزوین خبر داد: کمبود ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قزوین/ قول تاسیس یک بیمارستان در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وزیر بهداشت در قزوین خبر داد: کمبود ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قزوین/ قول تاسیس یک بیمارستان در استان استان‌ها > قزوین - وزیر بهداشت گفت: دولت در شرایطی نیست که بتواند پروژه‌هایی با وسعت زیاد را آغاز کند بنابراین مسئولیت کار عمده بر دوش خود استان است، اما از طریق تغییر کاربری می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد و ثروت خلق کنیم تا بتوانیم بیمارستان‌ احداث کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت صبح امروز در جریان بازدید سرزده از استان قزوین در بیمارستان بوعلی قزوین گفت: توسعه زیرساخت‌های درمانی با تلاش‌های فراوان با گسترش شهرها و جمعیت، نتیجه ملموسی نداشته است.
وی ادامه داد: نرم تخت‌های بیمارستانی در استان قزوین باید به حداقل متوسط کشوری برسد، این نرخ در حال حاضر زیر یک است در حالی که این میزان در کشور حدود ۵/۱ است، این بدان معنی است که کمبود حدود ۵۰۰ تخت احساس می‌شود. هاشمی اضافه کرد: به زودی در تاکستان بیمارستانی به بهره‌برداری خواهد رسید. بسیاری از بیمارستان‌ها قدیمی بوده و ساخت آن به دوران قبل از انقلاب برمی‌گردد، همچنین ساختمان‌های پراکنده و گاهی دور از شهر زحمات زیادی را برای بیماران و مردم به وجود می‌آورد. اما چیزی که وجود دارد بسیار قدیمی است و برای قبل از انقلاب است.
وی افزود: امیدواریم با کمک نیروها و مدیران فعلی برای بیمارستان‌ها جایگزین پیدا کنیم تا مراکزی که در شآن مردم و پرسنل باشد ایجاد شود.
این مسئول بیان کرد: پرستاران، پزشکان و مدیران نیز مشکلات فراوانی دارند که امیدواریم با این مهم مشکلات مرتفع شوند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد احداث بیمارستان‌های جدید در شهر قزوین که به دلیل نیروهای مواصلاتی خود بار زیادی از کشور را به دوش می کشند را باشیم.
وی به کمبود تخت در استان قزوین اشاره کرد و گفت: میزان کمبود تخت در کشور بالغ بر ۸۰ هزار عنوان شده که این میزان در استان قزوین به حداقل یک هزار تخت می‎‌رسد. درصدد هستیم تا با توزیع عادلانه امکانات بین شهرهای مختلف به اهداف خود دست پیدا کنیم. وزیر بهداشت افزود: تعداد تخت نیمه تمام حدود ۳۰ هزار تخت بیمارستانی است که باید تکمیل شود.
هاشمی تصریح کرد: دولت در شرایطی نیست که بتواند پروژه‌هایی با وسعت زیاد را آغاز کند بنابراین مسئولیت کار عمده بر دوش خود استان است، اما از طریق تغییر کاربری می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد و ثروت خلق کنیم تا بتوانیم بیمارستان‌ احداث کنیم.
وی افزود: ما نیز با دریافت یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که از مردم استان دریافت می‌کنیم، می‌توانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم.
هاشمی یادآور شد: باید مشکلات در جلسه‌ای با مسئولین، شورای شهر، شهردار، نمایندگان و استاندار استان مطرح شود تا راهکارهای مناسب به کار بگیریم.  

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




جمعه 11 دی 1394 - 07:16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن