تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد ارائه خدمات تکنیکی به کشاورزان و روستائیان در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد
ارائه خدمات تکنیکی به کشاورزان و روستائیان در قزوین
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به ارائه خدمات تکنیکی به کشاورزان و روستائیان گفت: کلینیک‌های گیاه پزشکی رابطی بین مراکز تحقیقات ملی و جامعه کشاورزی است.

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات تکنیکی به کشاورزان و روستائیان در قزوین



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین صبح امروز در دیدار محمدحسین نامی رئیس انجمن کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و جمعی از اعضای این انجمن با اشاره به ارائه خدمات تکنیکی به کشاورزان و روستائیان اظهار کرد: کلینیک‌های گیاه‌پزشکی رابطی بین مراکز تحقیقات ملی کشاورزی، مراکز ترویجی و جامعه کشاورزی است. وی بر ساماندهی تولید محصول سالم تأکید و عنوان کرد: شناسنامه‌دار کردن محصولات کشاورزی سالم، آموزش بهره‌برداران و کشاورزان، واگذاری سمپاشی مزارع به بخش خصوصی توانمند، نظارت بر فروش سموم استاندارد در تولید محصولات سالم بسیار حائز اهمیت است. رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی و ترویجی در سطح روستاهای زیرپوشش خاطرنشان کرد: با اهمیت مصرف محصولات سالم و راه‌های کاهش مصرف سموم شیمیایی زمان سنجی درست در شروع مبارزه با آفت ضروری است. معین‌الدین تصریح کرد: افزایش سرمایه‌گذاری در روستاها به افزایش درآمد کشاورزان و بهبود توزیع درآمد در اقتصاد کمک می‌کند. همچنین در این جلسه مقرر شد؛ شبکه تعاون روستایی با هماهنگی حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی در خصوص کلاس‌های ترویجی در زمینه گیاه‌پزشکی با انجمن کلینیک‌های گیاه‌پزشکی همکاری داشته باشد.

94/10/10 - 08:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن