تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819959881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استان قزوین سفید پوش شد:
بارش برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین آغاز شد

بارش برف در سنندج


شناسهٔ خبر: 3012983 - چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
استانها > قزوین

قزوین- کارشناس هواشناسی باستان قزوین گفت: با ورود سامانه بارشی به استان قزوین بارش برف در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و تا پایان امروز ادامه دارد. به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف در استان قزوین بویژه در مناطق کوهستانی استان از ساعتی قبل آغاز شده و محورهای مواصلاتی استان را سفید پوش کرده است. ندا مشاطان کارشناس هواشناسی استان قزوین دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت هوای استان اظهارداشت: سامانه بارشی از امروز چهارشنبه صبح وارد قزوین شده و از ساعاتی قبل شاهد بارش برف در استان هستیم که بارش ها توام با وزش باد شدید است. بارش برف تا پایان امروز ادامه دارد وی افزود: فردا پنجشنبه این بارشها قطع خواهد شد و از روز جمعه مجددا با ورود سامانه بارشی دیگری شاهد بارش برف در مناطق مختلف استان خواهیم بود که این بارش ها تا روز شنبه ادامه خواهد یافت. مشاطان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای آوج و بویین زهرا با سه درجه زیر صفر سردترین مناطق و رازمیان با ۱۶ درجه بالای صفر گرمترین نقطه بود. وی تصریح کرد: حداقل دمای قزوین در حال حاضر یک درجه زیر صفر و حداکثر ۱۰ درجه بالای صفر گزارش شده است که در شب این دما به دو درجه زیر صفر خواهد رسید.

 فرمانده پلیس راه قزوین: رانندگان مراقب لغزندگی جاده ها باشند    سرهنگ بهرام زینلی فرمانده پلیس راه استان قزوین هم درگفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام روان بودن تردد درجاده های استان اظهارداشت:بارش برف از ساعاتی قبل در محورهای استان آغاز شده که بتدریج شاهد سفیدپوش شدن جاده ها هستیم اما هنوز لغزندگی و یخ زدگی در جاده ها دیده نشده است. وی افزود: در هنگام بارش برف کنترل خودرو سخت می شود لذا از رانندگان انتظار داریم با سرعت کم حرکت کنند و فاصله طولی از خودروهای جلویی را هم رعایت کنند تا کنترل خودرو ممکن و از حوادث جلوگیری شود. زینلی تصریح کرد: خودداری از سبقت غیر مجاز، ترمزهای ناگهانی و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و توصیه های پلس راه می تواند از بروز حوادث احتمالی در هنگام بارش های زمستانی جلوگیری کند. فرمانده پلیس راه استان یادآورشد: از همه رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند درخواست می کنیم ضمن بازدید فنی خودرو و همراه داشتن لباس گرم و جیره غذایی قبل از سفر حتما باک خودرو را نیز پر کرده و با احتیاط کامل در جاده ها تردد کنند.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن