تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با دبيركل جمعيت ايثارگران دیدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با دبيركل جمعيت ايثارگران دیدار کردند
دبيركل و اعضای شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با حسين فدایی دبيركل جمعيت ايثارگران ديدار و گفت و گو كردند.

شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با دبيركل جمعيت ايثارگران دیدار کردند
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در اين ديدار كه امروز بعدظهر و در محل دفتر جمعيت ايثارگران برگزار شد اعضای دفتر سياسی و شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی حضور داشتند. 



حسين فدايی، دبيركل جمعيت ايثارگران و عضو شورای ائتلاف اصولگرايان در اين ديدار اظهار داشت: در مقطع حساس كنونی، وحدت و اتحاد اصولگرايان ، ضروريست و همه اصولگرايان بايد متحد و يكصدا باشند و تلاش كنند با فهرست واحدی وارد صحنه شوند. 


وي همچنين در سخنان خود به تبيين مفهوم اصولگرايی واقعی و همچنين آسيب شناسی فعاليت های سياسی اصولگرايان پرداخت و در خصوص روند شكل گيری ائتلاف اصولگرايان توضيحاتی را ارائه كرد.


فدايی ضمن ابراز خرسندی از روند فعاليت های جمعيت پيشرفت و عدالت و با آرزوی موفقيت، افزود: امثال قاليباف در انقلاب كم نظير هستند چرا كه از دوران دفاع مقدس براي انقلاب و مردم فداكاری كرده اند و هم اكنون فداكاری ايشان به اسلام و مردم ادامه دارد.


حسين قربانزاده، دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت نيز در ابتدای اين نشست به سابقه شكل گيری جمعيت پيشرفت و عدالت اشاره كرد و ضمن تاكيد بر دغدغه های اصولگرايانه جمعيت پيشرفت و عدالت تاكيد كرد: متاسفانه برخی بصيرت را به تعبد صرف تقليل دادند و صرفا كسانی را بصير می دانند كه فكر و عقل خود را تعطيل كنند و پيروی كوركورانه داشته باشند.


در حالی كه انسان بصير با دريچه عقل به اطراف می نگرد و تفكر می كند چرا که در رويدادها و حوادث روز فكر و عقل خود را از مسير تشخيص خارج كنند، راه خطا در پيش گرفته اند.


دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس هم ما به دنبال انتخاب نمايندگانی هستيم كه ولايی و عاقل باشند و در صحنه تشخيص بدهند چه بايد كرد و به جای آنكه باری برای ولايت باشند و دائما از ولايت هزينه كنند، سپر بلای ولايت بشوند و در راه تعقيب مطالبات مردم و حل مشكلات آنها هزينه بدهند. 


در ادامه از سوی برخی از اعضای شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت نكات و دغدغه هایی درباره دو انتخابات پيش رو و همچنين سازوكار ائتلاف اصولگرايان مطرح شد و دبيركل جمعيت ايثارگران نيز به پرسش های آنها پاسخ داد.


شايان ذكر است، حسين قربانزاده دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت روز گذشته خبر داده بود كه ائتلاف اصولگرايان از جمعيت پيشرفت و عدالت برای حضور در شورای ائتلاف دعوت بعمل آورده است و افزوده بود كه دفتر سياسي جمعيت پيشرفت و عدالت چگونگی حضور جمعيت را در روزهای آتی مورد بررسی قرار خواهد.


انتهای پیام/













اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

تفاهم روی ائتلاف حداکثری و وحدت گفتمانی
مراسم تشییع پیکر همسر آیت الله جنتی آغاز شد/چه کسانی در این مراسم حضور داشتند؟
سخنگو و قائم مقام جدید جمعیت ایثارگران انتخاب شدند
اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی انتخاب شدند
اصولگرایان ائتلاف و وحدت بر محوریت ولایت فقیه را تنها راه پیروزی عنوان کردند
اقتصاد مقاومتی گفتمان مورد نیاز این مقطع است/تکیه بر ظرفیت درونی نظام عامل پیروزی در مذاکرات
ارزش‌های انقلاب نباید با چالش‌ها و درگیری‌ها بیهوده مواجه شود/درگیری‌های سیاسی حاشیه امن دشمن است
اصلاح‌طلبی که در فتنه حضور داشته دیگر اصلاح‌طلب نیست










۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن