تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه 100 میلیون تراکنش بانکی صورت می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دیوان‌دری: روزانه 100 میلیون تراکنش بانکی صورت می‌گیرد ایلنا: 100 میلیون تراکنش روزانه صورت می‌گیرد که این میزان از تعداد جمعیت کشور بیشتر است.
روزانه 100 میلیون تراکنش بانکی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیوان‌دری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که با حضور رئیس بانک کل مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی برگزار شد ضمن تقدیر از آثار پژوهشگران و مدیران پژوهشی منتخب حوزه پول و بانک گفت: از هر بانک یک پژوهشگر برتر معرفی شد که از میان این 18 تن 6 تن به عنوان پژوهشگر برتر و 12 تن دیگر پژوهشگران در رتبه‌های دیگر بودند. وی افزود: خوشبختانه از سال 90 به بعد تعداد پژوهشگران افزایش یافته و روند مثبتی را به همراه داشته است. دیوان‌دری با اشاره به اهداف پژوهشکده پولی و بانکی گفت: اجرای طرح‌های پژوهشی بزرگ ملی و ارزی و بانکداری الکترونیک بر عهده این پژوهشکده است و پروژه‌های ملی ارزیابی سلامت بانکداری کشور  چشم‌‌انداز صنعت خدمات مالی کشور و تدوین مدل‌های بانکداری از دیگر اهداف این پژوهشکده است. وی با اشاره به تراکنش روزانه بانکی در کشور گفت: 100 میلیون تراکنش روزانه صورت می‌گیرد که این میزان از تعداد جمعیت کشور بیشتر است. بانک‌ها محور اصلی فعالیت مردم در کشور هستند و باید فاصله‌ای که هم‌اکنون در خصوص پژوهش در ایران با سایر کشورها به وجودآمده را از بین برد.

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ ۱۷:۲۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن