تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش دادستان کل کشور به حادثه خمینی‌شهر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واکنش دادستان کل کشور به حادثه خمینی‌شهر
دادستان کل کشور نسبت به حادثه خمینی‌شهر واکنش نشان داد.
ایسنا: حجت‌الاسلام و السملمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اولین نشست تخصصی آینده نگاری و آینده پژوهی قضایی در افق ده ساله ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا در مورد پرونده حادثه خمینی‌شهر گفت: دادستان خمینی شهر موضوع را اعلام کرده و پرونده آن تشکیل شده و این افراد مستحق کیفر هستند و پرونده شان در دادگاه مطرح می‌شود تا ان‌شاء الله مردم در جریان کیفرشان قرار گیرند.

وی افزود:‌ اتفاقی که افتاده تنها یک تخلف اداری محض و یک تخلف انتظامی پزشکی نیست بلکه یک سبقه آن تخلف انتظامی و پزشکی است و سبقه دیگر آن جنبه کیفری دارد. به نظرم جامعه پزشکی قبل از هر کسی مدعی این نوع اقدامات هستند تا ان‌شاء الله مجازات این افراد بتواند هم برای جامعه پزشکی و هم برای جامعه تضمین یک طبابت متحدانه باشد.

دادستان کل کشور درباره‌ آخرین وضعیت لایحه پلیس قضایی گفت: کلیات پلیس قضایی در ضمن برنامه توسعه تثبیت شد و اکنون بحث جزییاتش مطرح است. به نظر من تشکیل این پلیس یک ضرورت است و هر چه که می‌گذرد بیشتر می‌فهیم که تشکیل آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای قوه قضاییه است.











تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن