تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803499341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد مسئولان شورای هیئات عزاداری بهارستان جنایت نارداران باکو را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
مسئولان شورای هیئات عزاداری بهارستان جنایت نارداران باکو را محکوم کردند
جمعی از مسئولان شورای هیئات عزاداری شهرستان بهارستان و همچنین برخی دیگر از مسئولان این شهرستان جنایت نارداران باکو را محکوم کردند.

خبرگزاری فارس: مسئولان شورای هیئات عزاداری بهارستان جنایت نارداران باکو را محکوم کردند



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، این روزها متأسفانه خبرهای ناگواری از سرکوب مسلمانان به‌ویژه شیعیان در کشوری کوچک به گوش می‌رسد، با وجود کوچک بودن این کشور اما جنایتی با ابعادی بزرگ آن هم در سکوت مطلق حاکمان جمهوری آذربایجان و مدعیان حقوق بشر رقم خورده است که نشأت گرفته از عوامل تکفیری و وهابی‌های جنایتکار است. با چراغ سبز رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آنها سرکوب شیعیان همزمان با ایام محرم عزاداری حسینی آغاز شد و در آستانه اربعین حسینی با شهادت، مجروح و زندانی کردن ده‌ها نفر از آنها به اوج خود رسید.

ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نخستین نماینده‌ای بود که در واپسین روزهای جنایت ننگین نوکران اسرائیل غاصب در منطقه «نارداران باکو» در یک کنفرانس خبری با حضور ده‌ها خبرنگار داخلی و خارجی در مجلس ضمن محکوم کردن این جنایت خواستار توقف فوری این عمل جنایت‌کارانه و دستگیری قاتلان شد. 

از آنجایی که دامنه این جنایات ننگین هر روز ابعاد وسیعی به خود پیدا می‌کند، در داخل کشور نیز با واکنش‌های تند برخی گروه‌ها و مراکز دینی و مذهبی کشور همراه می‌شود، به طوری که هیئت‌های مذهبی آذربایجان مقیم غرب استان تهران سرکوب وحشیانه شیعیان در نارداران باکو را به‌شدت محکوم کردند. *حاکمان جمهوری آذربایجان افسارگسیخته خود را به دست جنایتکاران اسرائیلی سپرده‌اند

رئیس شورای هیئات عزاداری شهرستان بهارستان نیز ضمن محکوم کردن این اقدام جنایت‌کارانه اظهار کرد: مدتی است که شیعیان مظلوم در باکو منطقه نارداران با شدیدترین وجه مورد حمله وحشیانه قرار گرفته که تاکنون چندین نفر از مسلمانان در آن منطقه مجروح شده‌اند یا به شهادت رسیده‌اند.

مالک عزتی جنایت اخیر را نوعی اقدام سرکوبگرانه ایادی اسرائیل غاصب در باکو دانست و گفت: متأسفانه برخی حاکمان جمهوری آذربایجان افسارگسیخته خود را به دست جنایتکاران اسرائیل سپرده‌اند تا آنها بتوانند به اهداف پلید و شیطانی خود برسند.

وی ادامه داد: حاکمان قفقاز در حالی دست به این جنایت بزرگ زده‌اند که شیفتگان حضرت امام حسین (ع) در آستانه ماه محرم مشغول عزاداری خود بودند، آنها این را باید بدانند که تاوان سنگینی به شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت خواهند کرد. * شهادت عزاداران حسینی پایه‌های سست حاکمان جمهوری آذربایجان برمی‌چیند

یکی دیگر از اعضای هیئت‌امنای حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) حسن‌آباد یاسوکندی مقیم شهر گلستان با محکوم کردن جنایت اخیر برخی حاکمان باکو بیان کرد: جنایت اخیر برخی از نوکران اسرائیلی در باکو منطقه نارداران که منجر به شهادت و مجروح شدن عده زیادی از شیعیان که در حال عزاداری شد، می‌تواند سرآغازی برای برچیده شدن پایه‌های سست حاکمان جمهوری آذربایجان را به دنبال داشته باشد.

موسی احمدزاده با اشاره به اینکه 90 درصد از مردم باکو را شیعیان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: آماج حملات وحشیانه تکفیری‌ها و وهابی‌های جنایتکار در یک کشور اسلامی و همسایه با سکوت دولت جمهوری آذربایجان نمی‌تواند بی‌تأثیر از تحولات ایادی آنان در عراق و سوریه باشد.

وی خاطرنشان کرد: حاکمان جمهوری آذربایجان هزینه سنگینی را در قبال این سکوت خود که منجر به شهادت تعداد زیادی از عزاداران حسینی شده است، پرداخت خواهند کرد. *سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل تأسف‌بار است

یکی از اعضای شورای هیئت مذهبی شهرستان بهارستان نیز با محکوم کردن جنایت اخیر در باکو منطقه نارداران گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر آن هم در آستانه اربعین حسینی جمعی از مسلمانان و شیعیان باکو مورد آماج حملات وحشیانه نوکران اسرائیلی و وهابیون جنایتکار قرار گرفتند.

 حسین قاسم‌زاده تصریح کرد: جای بسی تأسف است که چرا در قبال این جنایت بزرگ مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل سکوت اختیار کرده و هیچ واکنش رسمی به این اقدام ننگین از خود نشان نداده‌اند.

وی با قدردانی از نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی که در روزهای اول جنایت با هوشیاری تمام حملات وحشیانه را محکوم کرد، افزود: نکو تنها نماینده شجاع از میان نمایندگان آذری بود که با هوشیاری تمام در نخستین روز جنایت در باکو را به‌شدت محکوم کرد و از دیگر برادران و خواهران به عنوان نمایندگان آذری نیز چنین انتظاری می‌رفت که از خود واکنشی نشان دهند. *نمایندگان جنایت در باکو را محکوم کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر از توابع استان تهران نیز ضمن محکوم کردن جنایت اخیر در باکو گفت: سکوت حاکمان در جمهوری آذربایجان در قبال جنایت عده‌ای از جنایتکاران تکفیری و وهابی تأمل‌برانگیز است که چطور در مقابل چشمان حاکمان این‌چنین تحرکات جنایت‌کارانه به وقوع می‌پیوندند.

حسین خانمحمدی ضمن مهم خواند ابعاد پشت پرده این تحرکات اظهار داشت: جنایت اخیر با سکوت حاکمان جمهوری آذربایجان و مجامع بین‌المللی در حالی صورت می‌گیرد که کمتر واکنشی به این اقدام ننگین صورت گرفته است، در حالی که در منطقه نارداران جنایتکاران همه روزه اعمال بی‌شرمانه‌ای صورت می‌دهند اما هیچ واهمه‌ای از تبعات این تحرکات خود ندارند.

این مسئول با اعلام همین مطلب خاطرنشان ساخت: ای‌کاش همان نطق‌های آتشین تعدادی از نمایندگان علیه صدا و سیما که یک نهاد ارزشی و انقلابی است را امروز علیه جنایت اخیر در باکو را شاهد بودیم که چطور برادران شیعی و مسلمان ما در حال قتل‌عام شدن هستند. *در صحن علنی مجلس محکوم می‌کنیم / جنایت اخیر در جمهوری آذربایجان تأمل‌برانگیز است

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در غرب استان تهران بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایت اخیر اظهار کرد: امروز در سایه سکوت برخی حاکمان شاهد جنایت بی‌شماری علیه مسلمانان آن هم در آستانه اربعین حسینی بودیم که منجر به شهادت بیش از ده‌ها نفر از شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شد.

ابراهیم نکو با اعلام اینکه این جنایت به‌نوعی خوش‌خدمتی عده‌ای از نوکران به جنایتکاران اسرائیلی، تکفیری و وهابی محسوب می‌شود، بیان کرد: جنایت اخیر در جمهوری آذربایجان بسیار تأمل‌برانگیز است، که قطعاً درصدد نشان دادن خوش‌خدمتی خود به اربابان جانی خود که همان تکفیری‌ها و وهابیون جنایتکار هستند، محسوب می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن مهم خواندن ابعاد این جنایت تصریح کرد: بنده در نخستین نطق خود طی روزهای آتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به این مسئله اصلی خواهم پرداخت تا شاید برخی حاکمان از خواب غفلت بیدار شوند و همچنین به برادران شیعی خود نیز لبیک گفته باشیم.

گفتنی است در ادامه جنایت علیه مسلمانان و شیعیان مراکز فرهنگی و دینی از جمله موسسه فرهنگی و تبلیغی طاها، جمعی از هیئت‌های مذهبی آذربایجانی‌های مقیم تهران، هیئت مذهبی استان تهران، و جامعه خبرنگاران نویسندگان شهرستان‌های غرب استان تهران هر کدام به‌طور جداگانه با صدور بیانیه‌هایی این جنایت را محکوم کردند. ===================
گزارش خبری از ذبیح‌الله اصغری =================== انتهای پیام/3154/

http://fna.ir/3WUW7U





94/09/23 - 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن