تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی خبر داد آغاز طرح زمستانی پلیس راه در آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی خبر داد
آغاز طرح زمستانی پلیس راه در آذربایجان‌شرقی
رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: طرح زمستانی با حضور نیروهای امدادی و پلیس راه از امروز در آذربایجان شرقی آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز طرح زمستانی پلیس راه در آذربایجان‌شرقی



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرهنگ جواد ناموران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح که تا 25 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت و در آن نیروهای امدادرسان و خدماتی از جمله راهداری، اورژانس و پلیس راهور و راه استان مشارکت دارند.
وی افزود: در این طرح بیش از 100 تیم از پلیس راه و 78 تیم از پلیس راهور از مجموعه انتظامی استان حضور دارند که به همراه سایر نیروهای خدمات‌رسان از جمله اورژانس و هلال احمر و راهداری در سطح راه‌های استان در طول سه ماه زمستان خدمات رسانی خواهند کرد.
رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان و بارندگی‌های اخیر، از رانندگان خواست تا در این روزها بیشتر از دیگر روزهای سال مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
ناموران همچنین از رانندگان خواست حتی‌المقدور از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و حتما لباس گرم و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی افزود: از امروز در تمام پاسگا‌ه‌های پلیس راه، از تردد هر خودرویی که تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه نداشته باشد، جلوگیری می‌شود.
رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی هدف از اجرای این طرح را ایمن‌سازی تردد جاده‌ای، کمک به در راه ماندگان، مصدومان و رسیدگی سریع به حوادث مختلف در فصل زمستان عنوان کرد.
ناموران به رانندگان وسائط نقلیه در جاده‌ها توصیه کرد، با توجه به شرایط جاده‌ها در روزهای بارانی و برفی زمستان به طور جد از انجام سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما رعایت فاصله طولی را رعایت کنند. انتهای پیام/60002/ع20

http://fna.ir/T7LILH





94/09/23 - 13:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن