تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد کشف و ضبط 3524 ثوب البسه قاچاق در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد
کشف و ضبط 3524 ثوب البسه قاچاق در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط 3 هزار و 524 ثوب البسه قاچاق در زنجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف و ضبط 3524 ثوب البسه قاچاق در زنجان



مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در جدیدترین کشف‌های صورت گرفته در شهرستان زنجان و ایجرود، تعداد سه محموله قاچاق البسه و شکلات در زنجان کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه محموله کشف شده شامل 3 هزار و 524 ثوب البسه قاچاق، 42 کیلوگرم شکلات خارجی از قاچاق بود، گفت: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ضمن تشکیل تعداد سه پرونده در این زمینه، اقدام به انجام تحقیقات لازم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استات زنجان ادامه داد: طبق استعلام از گمرک استان ارزش ریالی کالاها بیش از 450 میلیون ریال بوده و به دلیل عدم ارائه مدارک معتبر گمرکی، قاچاق بودن کلیه کالاها محرز شد.
این مسئول با اشاره به اینکه طبق نظریه کارشناس دانشگاه علوم پزشکی، شکلات‌های مکشوفه غیر قابل مصرف انسانی است، تصریح کرد: پس از سیر مراحل قانونی، طبق رأی صادره‌، عاملان قاچاق علاوه بر معدوم کردن شکلات‌های مکشوفه و ضبط مابقی کالاها به نفع دولت، جمعا به پرداخت جریمه نقدی به میزان 513 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.
وی در ادامه از جلوگیری از فروش  تلویزیون ال ای دی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: طبق گزارش دایره آگاهی شهرستان زنجان، با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو در داخل شهر، ضمن بررسی خودرو دو دستگاه تلویزیون ال ای دی کشف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ادامه داد: به دلیل عدم ارائه مدارک گمرکی، گزارش کشف کالای قاچاق به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال و شعبه مذکور در حال رسیدگی به موضوع است.
انتهای پیام/73005/س20

http://fna.ir/QBLWLW





94/09/23 - 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن