تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادق خرازی: توسعه اقتصادی بدون حزب محال است/ حزب ندای ایرانیان در گلستان فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صادق خرازی: توسعه اقتصادی بدون حزب محال است/ حزب ندای ایرانیان در گلستان فعال شد
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: توسعه اقتصادی به نتیجه نمی‌رسد تا زمانی که در نگاه مردم اتفاق بیفتد، توسعه اقتصادی بدون حزب محال است و تنها راه ماندگاری پیشرفت توسعه و استقرار دموکراسی عدالت است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمد صادق خرازی عصر امروز در همایش بزرگ اصلاحات و مجلس آینده اظهار داشت: پیامی مهم‌تر از همزیستی مسالمت‌آمیز نیست.


وی افزود: گرگان همیشه در متن تاریخ تحول ایران نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری داشته است و یکی از مراکز مهم تحولات فکری مردم ایران ممتزج با تمدن و دین و دولت بود و تاریخ تمدن آن را بین 7 تا 11هزار سال تخمین می‌زنند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: کسانی که با تمدن و فرهنگ مردم سروکار دارند می‌دانند که گرگان 3 عنصر بزرگ را در خود جای داده است که در هیچ کجای ایران مانند آن مجموعه از اقوام، نحله‌ها و ملل را در خود ندارد، قومیت‌های مختلف، نمایندگان ادیان گوناگون و وارثان تمدن‌های گوناگون کنار یکدیگر همزیستی مسالمت‌آمیز داشته و دارند.


به‌گفته وی، مهم‌ترین دغدغه انسان امروز امنیت و همزیستی است و در تمام زوایای پنهان و آشکار زندگی مردم جهان مهم‌ترین عنصر امنیت و همزیستی است، گرگان نمونه اعلای این واقعیت در متن سرزمین ایران است، گرگان اردوگاه و سینه ستبر دفاع از ایران در برابر هجوم بیگانگان بود و در مسیر 280کیلومتری از غرب مازندران تا خراسان محل ورود اقوام غارتگری بود که مردم گرگان توانستند پیشگامان دفاع از ایران باشند.


خرازی اظهار کرد: در کشور هیچ استانی به‌اندازه گلستان با نیروهای اصلاح‌طلب همراه نیست که موهبت بی‌نظیری برای جریان اصلاح‌طلبی است و وجود چهره‌ای مانند آیت‌الله نورمفیدی که چهره‌ای مصمم در حوزه و دانشگاه و دارای نقش تاریخی است و با بزرگانی مانند رجایی و باهنر همراه بوده است.


وی افزود: ظهور و غروب هر چهره‌ای می‌تواند جامعه را متأثر کند و برخی ظهورها می‌تواند امید را در درون آحاد جامعه ایجاد کند.


وی تصریح کرد: جوانان متفکری که برخاسته از حوزه و دانشگاه هستند می‌دانند در جهانی زندگی می‌کنند که الکترونیک و انفورماتیک تأثیرات شگرفی دارد و آیا مجالی دارد که نسل مظلوم امروز در حیات سیاسی ــ اجتماعی خود برای نسل امروز و فردای خود می‌تواند تأثیرگذار باشد و در این تأثیرات خدمات متقابل ایجاد کند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: معتقدم در 2 واژه مهم و استراتژیک عدالت، آزادی و دموکراسی می‌توان وضع کشاورزی، بیکاری، دغدغه مردم و جوانان و خانواده‌ها را برطرف کرد، آرمان تاریخی مردم ایران در 150 سال گذشته نیز تحقق عدالت، آزادی و پیشرفت و مردم‌سالاری بود که مهم‌ترین آرمان حزب نیز هست.


وی تأکید کرد: ما اصلاح‌طلب هستیم و مبانی خود را در مدینه فاضله‌ای می‌بینیم که پیامبر(ص) برای ما به امانت گذاشت، انقلاب بزرگی به‌بزرگی انقلاب پیامبر اکرم در تاریخ دیده نمی‌شود، در اوج جهل و نابودی اندیشه انسان آن روز پیامبر اعظم به رسالت نبوی مبعوث شد و با آرمان اصلاحی می‌تواند انسان و جهان را از قید بندگی غیرخدا نجات بدهد.


خرازی گفت: در درون اندیشه اسلامی پذیرفته‌ایم که همه ادیان الهی می‌توانند زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشند، در حزب ندای ایرانیان می‌خواهیم بگوییم انسان اصالت و کرامت دارد و اصالت انسان از جانب انسان ارائه‌کننده نیست بلکه حق مسلم انسان است که اصالت و کرامت او پایدار شود نه اینکه به‌عنوان امنیت سرکوب و منکوب شود، این برای انسان هزاره سوم نمی‌تواند موضوع جالبی باشد.


وی افزود: در آستانه تحول سیاسی پس از سال 92 هستیم، سرشت و سرنوشت ملت ایران به این انتخابات بستگی دارد، به‌برکت مجاهدت‌های مردم، ایران در یکی از مهم‌ترین موقعیت‌های تاریخی خود به‌عنوان یکی از اثرگذارترین کشورهای نظام بین‌الملل تأثیر خود را می‌گذارد، در یک سوی میز ایران و در سوی دیگر میز قدرت‌های جهانی حضور داشتند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: تنها راه بقای امنیت و پیشرفت جامعه و پدید آمدن اسطوره‌ها کار جمعی و تشکیلاتی است، در این صورت می‌توانیم برای نسل آینده دغدغه و فکر داشته باشیم در غیر این صورت نمی‌توانیم، در منطقه محال است طرحی به جریان بیفتد و ایران نقشی نداشته باشد و این اتفاق به‌برکت مجاهدت‌ها و خون‌های مقدسی است که برای اعتلای ملت ایران ریخته شده است.


وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین شعار ما در نهضت بیداری ایران، عدالت بوده است، عدالت بدون کار جمعی و اندیشیدن به جامعه و انسان به وجود نمی‌آید، مهم‌ترین مظاهر عدالت حقوق شهروندی است و به آرمان دینی و ملی مردم متصل است، راه صلاح و موفقیت مردم از اصلاح‌طلبی می‌گذرد و چاره‌ای نداریم جز اینکه پاسدار ارزش‌های بزرگان باشیم.


خرازی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: مهم‌ترین مسئولیت جوانان این است که آرمان‌های مشترک مردم را شناسایی کرده و بر اساس آن با مردم سخن بگویند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: انتخابات و امنیت ملی مردم به هم پیوند دارد، در سال 92 هنگامی‌که امیدها به یأس تبدیل شده بود و نگاه‌ها به‌صورت انتزاعی به ما دوخته شده بود که تهدیدات جدی ایجاد کنند، نقش اسطوره‌ای مردم ایران ایمان و امن مردم به هم پیوند داده شده و جریان جدیدی خلق شد که تاریخ از آن به‌نیکی یاد می‌کند و امسال باید دوباره محقق شود.


وی تصریح کرد: وظیفه هر ایرانی این است که ندای استقلال، پیشرفت و آرمان‌های هر انسان موحدی را به عالم ابلاغ کند، در درون جامعه اصلاحات هیچ اختلافی نداریم، آرمان و هدف ما شناخته شده است و می‌خواهد اندیشه منحوس احمدی‌نژادی از صفحه روزگار حذف شود.


تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - 13 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن