تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803754746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورمحمدی: تلاش دولت برای کاهش فشارهای اقتصادی/ باتمام توان در مقابل تهدیدات می‌ایستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پورمحمدی: تلاش دولت برای کاهش فشارهای اقتصادی/ باتمام توان در مقابل تهدیدات می‌ایستیم
وزیر دادگستری گفت: انقلاب اسلامی علی رغم تمام توطئه ها، اقتدار خود را حفظ کرده است و با ایجاد امنیت منطقه ای و با برنامه ریزی ضمن اینکه نشان داده است که صاحب حق است، از این اقتدار با سلاح منطق، عطوفت و رحمت در زیر پرچم اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه محافظت می کند.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری که همزمان با روزهای پایانی ماه صفر به آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد علیهم السلام رفته بود، ضمن سخنانی در جمع زایران و مجاوران این بقاع متبرک، با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهار داشت: حضور گسترده مردم و هیئت های مذهبی حکایت از عشق و علاقه والا به این امامزادگان و تعلق خاطر به نبی اکرم و اهل بیت علیهم السلام دارد.

وزیر دادگستری گفت: امت اسلامی هرچه دارد به برکت وجود شخصیت والای پیامبر بزرگ اسلام است؛ پیامبر الگوی همه ماست و ما باید از فرهنگ متعالی که دین اسلام برای ما به ارمغان آورده در جهت تربیت خود استفاده کنیم.

وزیر دادگستری با تشریح بخشی از خصوصیات اخلاقی و رفتاری پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله الطاهرین از جمله گذشت و توجه نسبت به مومنان، احیاء اخلاق و مکارم اخلاقی، اصلاح مردم، مهربان بودن نسبت به مردم و قاطع بودن در برابر منافقین، ساده زیستی و پیش دستی در سلام کردن، از آشنا نبودن عده ای از مسلمانان با راه و روش رسول گرامی اسلامی انتقاد کرد و اظهار داشت: باید از فرصت ها و ظرفیت هایی که پیامبر اسلامی در قالب دین مبین اسلام برای ما به ارمغان آورده نهایت استفاده را بکنیم و اصول زندگی را در جهت ایجاد تحول درونی فرا گرفته و در زندگی به کار ببندیم.

تبعیت دولتهای مرتجع منطقه از آمریکا و اسراییل علیه اسلام ناب
وی با تاکید بر اینکه عده ای راه و روش پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله را گم کرده اند اظهار داشت: دنیای غرب برای جبران آسیب هایی که از ناحیه اسلام ناب متحمل شده سعی دارد با کمک حکام مرتجع عربی، چهره ای متحجر، خشن و خونریز از اسلام به نمایش بگذارد.

وزیر دادگستری با بیان این نکته که عده ای درصدد ضربه زدن به دین وحدت آفرین اسلام هستند افزود: متاسفانه عده ای از کشورهای مرتجع عربی که حتی منفعت خود را هم نمی فهمند، با پیروی از آمریکا و اسرائیل در منطقه صرفاً به دنبال ماجراجویی هستند و می خواهند به اسلام ناب که قلوب دیگر کشورها را تسخیر کرده، ضربه بزنند.

هراس دشمنان از انقلاب اسلامی ایران / تلاش دولت برای کاهش فشارهای اقتصادی
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت غربی ها از ترور و تحریم در قبال جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: وضع تحریم به اتهام تولید سلاح هسته ای، انتقاد بخاطر حمایت از مقاومت و اتهام نقض حقوق بشر از سوی غربی ها همه به خاطر زمین گیر کردن انقلاب بوده است چرا که آن ها از صدور انقلاب با ویژگی های آرمان خواهانه اش در هراسند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی علی رغم تمام توطئه ها اقتدار خود را حفظ کرده است و با ایجاد امنیت منطقه ای و با برنامه ریزی، ضمن اینکه نشان داده صاحب حق است، از این اقتدار با سلاحِ منطق، عطوفت و رحمت در زیر پرچم اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله الطاهرین محافظت می کند، ما اهل تجاوز نیستیم ولی باتمام توان در مقابل تهدیدات می ایستیم.

وزیر دادگستری در پایان خاطر نشان کرد: دولت بر تمام مشکلات اقتصادی موجود آگاهی دارد و تلاش می کند تا از فشارها بر مردم بکاهد و ان‌شاء الهل با تلاش خدمتگزاران نظام و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سختی ها عبور خواهیم کرد.



۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن