تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون منابع انسانی قوه قضاییه خبر داد: تشکیل کارگروه جهت رفع نیازهای فوری در حوزه نیروی اداری دستگاه قضایی


واضح آرشیو وب فارسی:قوه قضائیه: معاون منابع انسانی قوه قضاییه از پیشنهاد به رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر تشکیل یک کارگروه مشترک جهت رفع نیاز فوری در حوزه نیروهای اداری و خدماتی دستگاه قضایی در کوتاه مدت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا امینی در نشستی با معاونین قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، ضمن خیرمقدم به حاضرین و تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین و ایام پایانی ماه صفر افزود:  اگر فقط آیین نامه گروه شغلی اصلاح شود، کافی نیست؛ بلکه باید مجموعه ای از اقدامات و برنامه ها در کنار یکدیگر برای ارتقای جایگاه قضات صورت گیرد.

وی اظهار کرد : کانونی ترین و اصلی ترین جای قوه قضاییه، دادگستری استان تهران است. طی جلسات مرتب با مدیران آن، می توان به طراحی راهکاری برای رفع مشکلات پرداخت و آن را به صورت مدلی برای کل کشور تبدیل کرد.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: احترام به قاضی، احترام به عدالت است بنابراین باید به گونه ای تدبیر کرد که یک قاضی با مقدمات خوب، دانش خوب، حوصله و آرامش، زندگی خوب و رفاه نسبی، رای خوب بدهد.

وی افزود: هر زمان چرخه قضا درست فعالیت کند، می توان گفت دستگاه قضایی خوب کار می کند و این امر جزء اصولی است که به آن اعتقاد دارم.

حجت الاسلام امینی اظهار داشت: نقطه اشکال در بسیاری ... [ مشاهده متن کامل خبر در قوه قضائیه ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قوه قضائیه]
[مشاهده در: www.dadiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن