تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخیره 390 هزار لیتر نفت سفید و بنزین در جایگاه های سوخت سردشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رییس اداره سوخت سردشت گفت: مقدار 250 هزار لیتر سوخت نفت سفید در فروشندگی ها به صورت ذخیره شده وجود دارد که به ازای هر مشترک مقدار 40 لیتر سوخت واگذار می شود و همچنین مقدار 140 هزار لیتر بنزین نیز در جایگاه ها ذخیره شده اند.
به گزارش تابناک آذربایجان غربی , محمود تیردادی در این باره اظهار کرد: طبق برنامه ریزی کمیسیون بحران شهرستان مقدار 250 هزار لیتر سوخت نفت سفید به صورت ذخیره در فروشندگی های شهری و حومه شهرستان وجود دارند.
وی با اشاره به قطع موقتی گاز و توزیع نفت سفید در داخل شهر سردشت گفت: با توجه به شرایط پیش آمده امروز دوشنبه (16آذر) داخل شهر سردشت به هشت بلوک تقسیم بندی شده و سوخت رسانی به هر بلوک به یک فروشندگی و وانت های نفتکش آن فروشندگی واگذار و برنامه ریزی شده است.
رییس اداره سوخت سردشت تصریح کرد: در این راستا تعداد 17 وانت تویوتا f3 در شهر سردشت به صورت گردشی اقدام به توزیع نفت سفید بر اساس آخرین قبض گاز می کنند.
تیردادی خاطر نشان کرد: به هر مشترک گاز مقدار 40 لیتر سوخت نفت سفید داده می شود و احتمال می رود تا آخر امشب مقدار 50 هزار لیتر در بین شهروندان توزیع شود.
وی از ذخیره 140 هزار لیتر بنزین در جایگاه ها خبر داد و افزود: به صورت اضطراری برای جایگاه سوخت معروفزاده در شهر سردشت مقدار 80 هزار لیتر سوخت درخواست شده بود که آن را دریافت کردیم و لازم به ذکر است که از قبل نیز مقدار 60 هزار لیتر ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن