تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یزدانی: آماده تعامل با دولت برای اتمام طرح های نیمه کاره هستیم/ آذرنوش: جایگاه ورزشکاران اخلاق مدار باید پررنگ تر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج و داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در میزگردی درباره فعالیت های فنی و فرهنگی بسیج در ورزش صحبت کردند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، میزگرد بسیج و ورزش در روزنامه ایران ورزشی برگزار شد. در این میزگرد که با حضور کاظم یزدانی رییس سازمان ورزش بسیج کشور و داود آذرنوش، رییس سازمان بسیج ورزشکاران و فرهاد طلوع کیان رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و مدیر مسوول روزنامه ایران ورزشی برگزار شد، به تشریح فعالیت های بسیج در ورزش و همچنین عملکرد این دو نهاد در چند سال گذشته پرداختیم. بسیج با وجود پتانسیل بالای خود در زمینه های مختلف، می تواند به عنوان یکی از بازو های وزارت ورزش در بخش های گوناگون فنی و اخلاقی به این وزارتخانه کمک کند. از این پتانسیل موجود می توان بسیار بیشتر از چیزی که وجود دارد استفاده کرد. البته به شرطی که تمامی دستگاه هایی که به نوعی با ورزش سر و کار دارند، به طور هماهنگ تر و سازمان یافته تر فعالیت کنند و در سایه یک برنامه واحد و یکپارچه به موفقیت ورزش ایران بیندیشند. سعید زاهدیان و محسن آجرلو سردبیر و خبرنگار ایران ورزشی به همراه رمضانی که به نمایندگی از ایرنا حضور داشت در این نشست شرکت کردند تا مباحث کلیدی که این روزها در ارتباط با بسیج ورزش مطرح است بحث و بررسی شود.
طی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
یزدانی: آماده تعامل با دولت برای اتمام طرح های نیمه کاره هستیم/ آذرنوش: جایگاه ورزشکاران اخلاق مدار باید پررنگ تر باشد






شنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن